Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er helt tappet for energi. Er 7 uker på vei. Noen andre som har det slik? Eller noen tips til hvordan få opp energien?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er vi to... Helt tom! Pluss at formen ikke er på topp... uggen hele tia omtrent. Det eneste som hjelper er å spise. Gruer meg baaad til å gå på jobb i morra, aner ikke hvordan det kommer til å gå :S

Skrevet

Er også syv uker på vei, og føler meg mindre energisk enn vanlig. Hjelper ikke akkurat at jeg har kuttet ut kaffen heller.. Var sånn med førstemann også. Legg deg tidligere, det hjelper ihvertfall noe.

Skrevet

Jeg også.. tilbringer store deler av dagen i sofaen, eller med spising. Spiser jeg ca hver andre time holder jeg kvalmen i sjakk. Jobber i klesbutikk så blir ekstremt festlig å snikspise bak kasse imorgen:p

Også sliter jeg enormt med halsbrann!!!

Skrevet

Føøøøøøøler sånn med deg! NULL energi,kvalmen og må spise heele tida...litt tiltak det der og spise når man er dårlig :( min datter SKULLE ha grøt til middag i dag,og jeg brakk meg konstant mens jeg lagde den sørens grøten..måtte etterpå tvinge i meg også i HÅP om og bli bedre...så er litt bedre no og sjeleglad for det ;) er 8+4 nå og sliiiten hele dagen :) men sånn er det jo,vi er jo heldige alle mann :) lykke til og håper dere/vi blir bedre og at det avtar ;)

Min svigermor sa at når hun gikk gravid brukte hun sånne magnetbånd fra apoteket,og kvalmen avtok gaaanske... et lite tips!Verdt og prøve ;9 jeg skal hvertfall.. =)

Skrevet

Må bare legge til at det går over i andre semester. Da kommer energien tilbake for fullt. Gleder meg til det.. sukk..

Skrevet

Svaret er JA! Er 7 uker på vei og veldig slapp. Er vel bare et tegn på at kroppen jobber med noe, så det er vel ikke annet å gjøre enn å ta det med ro og vente til energien kommer tilbake! Mangel på energi er vel verst i begynnelsen og slutten på svangerskapet, sånn var det forrige gang for meg i hvert fall...

Skrevet

Jeg er i dag 10+6 og energien har kommet tilbake:=))))

I uke 7-9 var jeg mye trøtt...Helt vanlig. Men hold ut jenter....Det blir bedre:=)

Skrevet

Kan bare støtte opp om dette! Og dere trenger ikke nødvendigvis vente helt til andre trimester heller. Jeg er 9+5 i dag, og er allerede myyye bedre! Uke 7-9(+0) var jeg så sliten at det eneste jeg maktet var å ligge på sofaen, Men i påska har jeg til og med vært ute på skitur :) Så det er helt klart håp om snarlig bedring :-)

Skrevet

Ja, da er det bare å vente da :-) Min mann sier jeg var slik med førstemann og...han har nok rett. Bare jeg som har fortrengt det tenker jeg ;-)

Skrevet

Så godt å høre at det blir bedre allerede i uke ni eller ti en gang. For nå har trettheten slått ut for fullt. Har kun lyst til å ligge i senga jeg, helt skrekkelig.

Ikke blir det noe bedre av at jeg går rundt og er småkvalm hele tiden heller, sukk..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...