Gå til innhold

NURKET!:)

★tøysekroppen&prinsene★

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

oooaa.....tusen takk for det.."lille kjempen" ble helt rørt jeg....

blir rørt a alt jeg for tiden...igår begynte jeg å grine av posten sin nye reklame på tv 2....:S hehehe:) også den fine sangen "cherio" i tillegg vettu.....hyyyyyyl.....:)

håper så inderlig alt er bra nå...da SKAL jeg senke skuldrene mine enda litt til.....krysser alt for at lille kjempen har vokst myye:)xxxxxxxx

stoor klem tilbake!

Annonse

• 2 uker senere...

hvor er du blitt av vennen min??:(

har ikke sett deg på en stund nå.....håper alt er bra og at du har klart å senke skuldrene dine litt ihvertfall....? nå er vi snarti 2 trimester begge 2!!:)

håper å høre fra deg snart...krysser ALT for at alt er i orden!!....xxxx

stor klem fra meg og søskenbarnet;)

Hei...tror alt er greit...er i allefall kvalmere enn ever siste tre dagene...ligger rett ut og orker ikke mat eller drikke...legen min var opptatt av at jeg drakk nok...sliter med vitamintabletter!!!

Er ikke kvalm akkurat når jeg spiser, men helt grusomt etterpå!!!! Har vel gått ned i vekt tipper jeg så langt...

ja ja...men det er vel et godt tegn...ikke UL før om et par uker....tror nesten ikke jeg trenger det akkurat nå :-) (I dag...)

:-&

god morgen:)

så fint å lese at alt er føles fint:)!!!! dette blir bra dette her nå:) jeg er ikke fri for engstelse og "syke" tanker mensom sagt så er det så slitsomt å gå rundt sånn.....

flott at du har så masse symptomer selv om du sikkert skulle vært foruten kvalmen(?) her går vekten oppover og jeg har enda ikke noe spesielle symptomer....det er som sagt ømme bryst av og på men de er større og tyngre!

de brune blødninger holder stand enda...tørr ikke skrive at det minker for da øker det vel bare:S

har kjøpt oss angelssound som vi hører på inni mellom....prøver å holde oss på ett maksimum på en gang i uken....men den har vært god å ha når panikken har grepet meg og blødningene har økt....det er helt sikker...nå skal jeg være tålmodig og vente til tirsdag når jeg er 12 fullgåtte uker med å høre....hvis ikke det skjer noe før de tid...GUD FORBY!!!!XXXXXXX

ellers tror jeg at det er en liten gutt som gjemmer seg i magen her...har en utrolig sterk følelse av.......hmm...sambo sier jente fordi han kan jo ikke mene det samme sm meg for da blir det jo ikke spennende hehehehe:D men han stoler på min magefølelse innerst inne;)

du da? noe spesiell følelse eller?:)

klem!!

God morgen! Du er tidlig oppe må jeg si...

Kjønn? Mye føles annerledes enn sist...så vi får se...

Mer redd for om alt er ok med den lille...har bikket 40 og vet at det er en risiko...så de dagene jeg ikke er redd for å misste...er jeg redd for om babyen er frisk...med andre ord...aldri en rolig dag...

Tror jeg vil finne roen når jeg har tatt duotest (og alt forhåpentligvis er bra) og bikket 13..14 uker...og vært på grundig UL sjekk igjen...

jeg forstår enda ikke at jeg er gravid....føler meg litt kko egentlig og venter på godføelsen...men synes dette er litt tøfft enda jeg...

Kvalmen har slått meg helt ut de siste tre dagene...i går låg jeg rett ut...sykemeldt en stund for jeg greier ikke jobb!

Men men...det betyr vel at noen bor der inne enda...

God helg da..vi skulle få besøk, men det blir det visst lite av...

hehehe:) ja tidlig opp hver dag..har en skole gutt jeg vettu;) også er jeg såå syykt sulten at jeg ikke får sove igjen....så jeg har kommet inn i ett sånt "gammel dame mønster" hahahaha:)

ja klart det er litt ekkelt å tenke på om det kan være ett sykt barn vi bærer på....jeg også er innom den tanken noen ganger i løpet av uken..men til nå har det vel bare vært mest opptat av disse blødningen og ikke miste osv så den tanken har ikke fått tid å brenne seg helt fast enda...men den kommer vel en liten stund før den STORE ul dagen tenker jeg...når sannhetens øyeblikk står for dør for å si det sånn....

men håper og tror at vi begg har friske bebisser i magen;) det var og er gulleggene dette vettu;) gullbabyer;)

har godfølelse minst ett par timer i slengen pr dag men ikke en eneste dag går forbi uten at de litt urasjonelle tankene slår meg i bakhode.....:/ men har mest gode følelser nå faktisk...håper de viser seg og være berettiget når ul dagen kommer;)

det er enad fjernt for meg også at jeg er gravid og sier det til sambo hver dag hvorpå han ser litt sånnmedlidende på meg og klemmer meg og sier " dette går bra,tenk så langt vi er kommet allerede og vi har sett babyen sprelle 3 ganger osv kommer han med gode ord som bare hjelper så utrlig mye....er glad vi har hverandre for han er engstelig an også....føe hver ul vi har hatt pga store blødninger strammer han seg opp og trøster og overbevisre meg om at alt er bra...men når kvelden kommer og jeg spør han om hvoradn han egentlig hadde det så sier han hver gang at han var dritt redd men ikke ville vise det for at jeg skulle få panikk......gode mannen min....

jaja...endelig helg nå!!:) vi skal absolutt ikke noe i helgen og tar det litt som det kommer...med tanke på vær og vind...en dagstur på hytten kankjse og griller?ingen vet hvor haren hopper hehehe:))

erd et uke 13 du skal på den duo testen?hvorda fungerer det egentlig?er det bare de over 40 eller noe som får den?men den ordinære skal du ha i uke 17-19 sant?

god helg!!:)

Annonse

hehehe:) nei jeg har nok skrevte feil da ja hahahaha:) 13+2...phø..I WISH liksom;)

har ikke registrert at jeg har skrevet feil engang:)

litt kvalm i går og irriterende hodepine siste dagen men mistenker at det er den plutselig cola stansen sin feil....så kjøpte meg en liten cola i morges etter kjørt gutten på skolen og vips borte vekke hodepinen og borte enda....leste i ett gravid blad at det kunne være det:)

hvilke termin har du fått da?? skjønner ikke det der helt jeg heller....

hei:) så mange ja hehehe:) da har vi ihvertfall en termin som er lik...og det er den gyn "ga" meg som var 4 eller 5...:) jaja tiden vil vise ut kommer de når de er klar uansett:)

ja er det ikke rart? og helt fantastisk følelse at vi kom oss igjennom disse ukene i trim med hodet så og si i behold?hehehehe:)

dette skal gå så bra nå...gleder meg sånn til å kjenne liv jeg...når var det du skulle på de spesielle ul som jeg ikke husker hva het?:/

har du fått time til ordinær ul? menre gyn skulle sende henv,og det er 3 uker siden snart så syns det burde dumpe noe ned i postkassen min snart....klemmepå:)

Ja ganske utrolig...

Duo-testen heter den ULen jeg skal på...rundig sjekk som må slje mellom 11 og 14 for å se om kromosomfeil dom Down osv....skummelt...håper "lykken" står oss bi at alt er bra og jeg da begynner å glede meg og tro på dette...

Siste ukene har jeg vært så kvalm at jeg har vært mer fokusert på det enn graviditeten...jeg har våknet kvalm...kastet opp...spist...kastet opp...og stort sett vært dårlig så lenge jeg er våken...en liiiiiten stund om morgenen har vært ok, før jeg har spiste...merkelig...håper det gir seg snart...må innrømme det har vært skikkelig slitsomt...og blirr veldig slapp og energiløs...

Hodet er litt koko enda....redd for alt mulig, men likevel litt roligere..føler magen tydelig og kvalmen er vel positivt tror jeg...

prøver å nyte siste ukene som sykemeldt...hadde ikke hatt sjanse til å være på jobb...hadde nok ligget i doskåla hele tiden...huff...

men..jeg er visst gravid?

Godt å høre at du koser deg T! Tenk at dette har gått bra med oss...utrolig...

Klemmer...ser vi er litt roligere her inne begge to...er vel et godt tegn tror jeg...

:-)

hei:)

duo var det ja!...nå har lykken stått deg bi helt hit og det er jeg sikker på den vil fortsette med...har hele tiden hatt en egod følelse for deg vettu;) pluss at nå var det din tur å lykkes....lykkes helt!:)

kjedelig at du er så dårlig da...positiv tegn så klart men det er lov å klage litt uansett hvor lang veien hit har vært...for det å gå rundt energiløs,slapp og dårlig er jo like ubehagelig for eg som for hvilke som helst annen gravid....håper det gir seg etterhvert ihvertfall...satser på det;)

GRAVID ER DU IHVERTFALL HEHEHEHE:) og det er så deilig at vi begge er mer avslappet nå...det var godt å komme over "kneiken" og til 2 trim men frykten for alt mulig rart vil nok henge i oss helt til våre søte små er kommet ut til oss...så det er nok bare å innse...men heldigvis ikke så overveldnede angst og panikk lengre så dette kan jeg leve fint med:)nå kan jeg bare snakke for meg selv altså....

gleder meg så enormt til å begynne i jobb igjen jeg kanke få sagt det!!:) bare er spent på hvor lenge jeg holder....ryggen min er virkelig blitt kranglete nå....men men...er nå kommet så langt så BRING IT ON BABY;) hihihihi:)

idag skal vi på plantasjen å handle utemøbler og grill:)) sånn utesofa vettu...gleder meg til terrasse været begynner ja:)

klem:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...