Gå til innhold

blogg liste (igjen)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Liker som sagt og blogge+ lese blogger!!!

www.monica84lengter.blogspot.com/

Flere?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

så spennende blogg :) den kommer jeg til å følge med på!

et lite tips til deg bare: i headingen skal det være "å", ikke "og" :)

Skrevet

takktakk

Jeg har ikke laget headingen selv- hehe... skjønner meg ikke på slikt! Så vet ikke helt hvordan jeg fikser på det... hehe

Skrevet

ikke bry deg om det :)

jeg har nå startet 1pp jeg, har en sønn på 4 år - og nå satser vi på at han får søsken. Jeg er 31 nå, men krysser fingrene for at fertiliteten min ikke har dalt for mye siden sist... Forrige var ikke planlagt, så det er litt uvant å skulle "prøve", men spennende blir det :)

masse lykke til videre med deg, håper spira sitter hos deg snart!

Skrevet

Så flink du er!

Bloger dessverre ikke, men liker også å lese blogger! Kjenner meg igjen i mye av det du skriver :0)

Skrevet

Flott blogg!

Som svar på det du skrev i et innlegg i bloggen din; du skal IKKE ha dårlig samvittighet om du klarer å bli gravid like etter å ha fått ny jobb. Kanskje er det nettopp dette som gjør at du klarer å bli gravid?! Hvem vet?! Jeg ble i hvert fall gravid etter en måned i ny jobb. Kanskje hjalp det at jeg stresset ned og trivdes bedre?

Nå prøver vi på nr 2, det har vi gjort i 20 mndr. Eldstemann kom også med ganske lang "bestillingstid", tok oss 2,5 år å "lage" han, så det er jo håp, det tar bare tid....

Lykke til videre!!!!

Skrevet

Tusen takk jenter.

Jeg liker og blogge, blir liksom en dagbok+ at jeg syntes det er viktig at vi kvinner forteller hverandre om hvordan ting faktisk kan være. Er jo fortsatt litt tabubelagt dette med og være åpen om ufrivillig barnløshet. Selv er jeg ikke åpen om det til veldig mange utenom bloggen min. Noen vet det- men jeg kjenner mer og mer at jeg gir blanke snart. Mer og mer løsmunnet.

Anbefales og blogge.. ;)

Lykke til alle sammen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...