Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det noen her inne med bekkenløsning som kjenner det bla i skambeinet? Åssen kjennes smertene ut da??

Hadde bekkenløsning sist svangerskap, men da satt smertene i korsryggen og rundt hoftene. Denne gangen kom smertene allerede i uke 7 og på samme plassene. Men denne gangen har jeg også vondt i skambeinet,akkurat som om det er en eneste stor blåflekk...Men usikker på om det har noen sammenheng med bekkenløsninga eller ikke...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

jeg hadde bekkenløsning sist svangerskap, og da veldig mye vondt i skambenet. så det kan være en del av bekkenløsningen ja. Kjenner det nå allerede der, selv om jeg bare er i uke 12. Skremmende.

Skrevet

Jeg har kjempe vondt i skambenet :( hadde det litt i forrige svangerskap men nå er det ille. Det stikker og er ømt og når jeg går "strekker" det og presser,som om magens skullevært kjempetung. Er i uke 19 og har nå fått tips om bekkenbelte. dette er helt klart bekkenløsning. Har også fått det bak i korsryggen, ofte stråler det ned i rompeballene. stille forvilet da jeg ikke kan gå noe særlig mye før det slår til. Blir ofte verre utover dagen hvis jeg går. så nå er jeg sykemeldt først ut april i allefall. har hatt så vondt i skambenet de siste dagene at jeg ikke merket uvi en som var kommet- den pleier jeg ¨å få snusen i med en gang. je je. er bare å holde ut og gjøre det beste utav det:)

Skrevet

Takk for svar! Da er det vel bekkenløsning igjen her også,bare enda tidligere og verre enn sist!:(

Tror jeg skal invistere i et bekkenbelte jeg også,er verdt å prøve alt som kan være til hjelp!

Ta vare på dere selv nå jenter,vi skal jo fungere etter fødselen også!:)

HI

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...