Løvinna30 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 hvor har dere vogna? lukter det gummi/nytt/rart av deres vogner? jeg syns det lukter nytt av min og syns ikke det lukter godt, og lukta kan jo ikke være så bra for ungen.. (vogna står på barnerommet). Hvordan gjør dere det?
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Hei. Min nye vogn står i stua enda hehe.(har en stor stue da) Har ikke noe eget rom å sette den i annet enn i gangen pga vi har 3 barn som bor her fra før (tenåringer) Har et stooort soverom til meg, mannen og den kommende sønnen, men synes det er så koselig å se på vogna som står sammen med den nye lekegrinden i stua. Det lukter ikke av vogna mi (emmaljunga mondial duo i creme leather). Forhør deg i butikken om hva du skal gjøre! klem.
Hanna30 Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Jeg synes også det lukter av kjemikalier av min. Har satt den ute på balkongen, så får den lufte seg et par måneder. Vasker det som er løst på den, men er jo ikke alt som kan vaskes..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå