Ksenia & Anjem Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 nei ikke enda..bor i oslo..tenker jeg bytter snart
Spanskeflua Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Muligens om 1 mnd, når vinteren begynner å bli på hell. Bor oppe i Nord som du kanskje skjønner - hehe=)
hamsterpia Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Satt akkurat og tenkte på det samme. Bor på østlandet og her er det både snø, sørpe, vann og tørr bakke om hverandre. Er veldig godt vær ute, så jeg tror det begynner å bli varmt med vinterdress -pluss at det sliter innmari på de når han leker der det er grus og asfalt. Brukte vinterdress ute i går, med vanlige inneklær under, og var svett i nakken. Tenker vi prøver med vårdress med ull under i dag, og ser hvordag det funkern. Så tror jeg vi tar med begge deler i bhg i morgen, så får de se det an der.
Bunnies by night Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Bor i Oslo, har gått over til vårdress. Varierer bare med ull som mellomlag:) Vårdressen er så god og lett!
Fantasiløs m/ 2 vakre gutter Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Bor i Østfold, og har brukt vårdressen ett par mnd allerede..
St.Sunniva Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Hos oss har det vært så bløtt til tider, så vi har hoppet rett på regndressen vi. Selvfølgelig med ullklær under..
moota m storebror&lillebror Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Vi bor på vestlandet og ligger på 5-10 grader,men har vært litt vind. Begynte med vådressen i slutten av mars. Har ull under og fleece om det er litt ekstra kaldt og masse vind. Vi er ikke ute så lenge om gangen, og lillebror vil inn når han blir kald. Det er litt godt det også, så han ikke går og er kald så lenge =)
Kamomille Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Når det meste av snøen og isen er borte. Den er jo kald uansett om det er vasmegrader i været:)
Gjest Skrevet 5. april 2010 #10 Skrevet 5. april 2010 Spurte i barnehagen forrige uke, og de sa at vi godt kunne ta med vårdress nå så lenge barna hadde godt ulltøy de kunne ha under. I helgen har gutten min gått med ulldress, regnbukse og vanlig jakke siden jeg må kjøpe ny vårdress til ham. Har gått kjempefint og han er ikke kald. Bor i Oslo, og her er det veldig lite snø nå. Vårdressen er jo lettere å bevege seg i, så det gjør jo at barna ofte blir mer aktive også, og dermed blir de ikke så fort kalde. Har en Reima vinterdress til ham, og den er nok veldig tykk nå som det er noen plussgrader.
3småtroll♥ Skrevet 5. april 2010 #11 Skrevet 5. april 2010 Bor i Telemark og har brukt vårdress siden beg av mars! På kalde dager bruker vi ull under, men med fint vær så holder det med "vanlige" klær under. Alt for varmt for lilleknott med vinterdress nå, men nå er han veldig varm av seg da;)
Gjest Skrevet 5. april 2010 #12 Skrevet 5. april 2010 Hm, nå må jeg nesten spørre et dumt spm. Men en vårdress/parkdress, er den helt tynn med kun fleece eller liknende på innsiden? Eller er det noe slags for i den? Jeg kjøpte en dress av merket Reflex i vinter, og han som jobbet der sa at den kunne brukes fram til det blir altfor varmt. Vil det rett og slett si at je gmå kjøpe ENDA en dress når det blir godt og varmt ute? Den jeg kjøpte i vinter har litt for (veldig tynt i forhold til den andre vinterdressen vi har til henne fra Lindex-Fix), så da er det kanskje bare en litt tynnere vinterdress?
lille sprelle Skrevet 5. april 2010 #13 Skrevet 5. april 2010 har ikke vårdress, men kasta ut foret av den dressen det gikk med i dag - østlandet.
Gjest mamma til 2 prinsesser:) Skrevet 5. april 2010 #15 Skrevet 5. april 2010 Pleier aldri ha vårdress! Kun parkdress. Men minsten har fått seg en vårdress i år da siden den var på salg ...ikke begynt å bruke den enda, har brukt regntøy etter snøen forsvant:)
Lunita_ Skrevet 5. april 2010 #16 Skrevet 5. april 2010 Trollmor: pakdressen er veldig tynn ja,har ikke for somregel..man kan ha fleece eller ull under på kaldere dager. har du kjøpt den tynne vårdressen med striper fra refelx? den har jeg også kjøpt og er veldig spent,den var veldig tynn! men kjøpte en fleece dress i tillegg som han skal ha under nå.
Gjest Skrevet 5. april 2010 #18 Skrevet 5. april 2010 Lunita: Nei jeg kjøpte en som er helt rosa, med bilde av en kanin, og teksten Sweet Bunny på. Finner ikke noe mer navn på den:)S ikkert en gammel modell, kjøpte den for kun 299,- så Da får jeg ta med denne i bhg og bytte ut vinterdressen fra Lindex til å begynne med, og så kjøpe en NY dress igjen når det blir enda varmere, hehe. Skjønner ikke hvorfor jeg kjøpte to vinterdresser, men det var vel pga alle damene her inne og andre mødre med bhg-barn, som rådet meg til å kjøpe to vinterdresser til bhg-start. Det trengs altså IKKE;)
BlåBlå Skrevet 5. april 2010 #19 Skrevet 5. april 2010 Vi har begynt å ta den i bruk, men med en ullfleecedress under. Bor i Bergen.
MintCondition Skrevet 5. april 2010 #20 Skrevet 5. april 2010 Her tok vi med vinterdressene hjem fra bhg før påske, vasket de, impregnerte de og hang de bort. Brukte vårdresser i påska (ved sjøen), og de blir med til bhg i morra
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå