helgepasser Skrevet 5. april 2010 #1 Del Skrevet 5. april 2010 Jobber de helg eller turnus? eller rett og slett bare har behov for en helg fri? kan jeg ta å passe barn i helger om ønskelig. Selv er jeg 37 år som er ansvarsfull, omsorgsfull, glad å leke sammen med barn og finne på ting med barna og er tålmodighet voksen med godt humør og har en positiv innstilling til det meste. Har selv store barn og jobber som dagmamma på dagtid. Jeg har armer og fang som koser og trøster! Det jeg kan tilbyr: et kjærlig og trygt hjem. På lekeplassen er det fint å leke og rett som det er, går vi på tur! Om det er ruskedager så tegner, leser, danser eller baker vi litt ,aktiviteter som passer barnets alder. Her er det kun fantasien som setter stopp! Har også hunder som er barnevennlig og snille. Hundene kan holdes adskillt fra barna om ønskelig. Har du lyst til/ eller rett og slett bare har behov for en helg fri ta kontakt for mer info. HVORFOR IKKE BENYTTE ANLEDNINGEN? Ta kontakt pr.mail [email protected] Priser pr. døgn 350kr Bor på Nærbø. Håper og høre fra dere. Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141680416-helgeavlaster/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå