Sandy84 Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Lille prinsen min er snart 8 uker og endelig sover i sin egen seng, gjort i 2 uker nå. På grunn av operasjon måtte jeg har gitt han flaske, valgte å bruke mme for det metter mer. Problemet er at når vi står opp og lager flaske os skal spise spiser han bare bitte litt for derfor å våkne bare ett par timer senere på natta fordi han er sulten igjen.. så på`n igjen.. dette er slitsomt for både mor og sønn.. Prøvd å vekke han såpass at han blir våken med blant annet å skifte bleie, men han er så trøtt så sovner fra alt! Prøvd å amme også, men samme problemet at han sovner og da våkner han i tillegg når jeg legger han i egen seng. Noen som har noen gode råd og tips?? Håper det....
abella Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Gi han mat hver tredje time på dagtid slik at han får fylt opp da. Hvis du ammer på kvelden og har litt lite melk kan du gi mat oftere da, feks hver andre time. (ikke nødvendig med flaske, da kan han få mageknip) Dersom han er veldig søvnig på natta kan det kanskje hjelpe å ikke la han ligge for varmt. Ta bort teppe eller dyne, evt kle av han.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå