Gå til innhold

Dere med barn som ligger i nattpose...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva har dere på de nedi posen? Og hva har de over seg? Er jo ikke like kaldt lenger, så syns pysj nedi posen og så dyne over blir litt i meste laget? Hun ligger jo også på lammeskinn...

Hva gjør dere?

Skrevet

De har pysj på seg. Dynen har jeg bare såvidt (symbolsk) litt over beina deres. De har det kjølig på soverommet.

Hvis det føles varmt, har jeg bare et lite teppe over.

Du må nesten kjenne på barnet, hvis det er svett så har du for mye på.

Skrevet

Sjarmtrollet har ligget i bare bommullsbody på seg nede i posen i hele vinter han... Med dyne over da.

Og temperaturen har ligget på alt fra 13-19 grader på rommet hans.

har vært passe for han iallefall. Må nok bare kjenne etter med jevne mellomrom.

Skrevet

Bomullspysjamas og tynne sokker nedi posen. Ikke dyne over, men et tynt teppe. Har vel 18-19 grader på rommet hans siden han ikke bruker dyne og posen ikke er så tykk.

Skrevet

Tassen bruker kun bomullsbody nedi posen og dyna bare over beina. Blir det veldig kaldt på rommet, så legger jeg dyna over magen også. Den posen vi har er jo ikke så tjukk

Skrevet

vi har en litt vattert pose fra ikea, å snuppa har på seg bomullsbody og sokker (har alltid vært kald på beina). Å så har hun dyne over seg. har stortsett 16-18grader på soverommet. Å snuppa er akkurat passe på morgenen.

Skrevet

Vi har tynt ulltøy på henne. Har en ullteppe litt stramt over henne (hun snur seg sånn om vi ikke "fester" henne til senga. Og kanskje et helseteppe over der igjen. Hun sover bedre om hun ikke har så mye på seg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...