Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Er det bare meg som smugtitter på mammaklær? Gleder meg til sommeren med mage.. Venter nr 2, håper å få mage tidlig. Med nr 1 kom magen ved uke 15 ca. Er det sant at man får raskere mage med nr 2?

Hilsen utolmodige meg:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg også gleder meg til å få mage og titter på mammaklær! Har kjøpt noen tunikaer som egentlig ikke er mammaklær men har god plass til mage, og gleder meg til å bruke dem i sommer... Tok på en av dem med et belte høyt oppe, men da syns mannen min jeg så altfor gravid ut, siden det ikke er helt offisielt ennå, hehe... Det er visst sant at man får raskere mage med nr. 2 ja! Jeg skal ha nr. 1 og syns jeg har litt mage allerede i uke 10, men er vel bare oppblåsthet så tidlig...

Skrevet

Tror jeg må ut å titte litt i butikker:) Kanskje kjøpe et plagg eller to. Jeg har gitt bort alt fra første svangerskap fordi jeg ble så utrolig lei klærne. Så da har jeg en unskyldning for å shoppe mammaklær igjen.Skal holde det for meg selv, tror mannen min vil synes det er unødvendig så tidlig he he..

Skrevet

Hei :-)

Jeg er 11+4 med nr 2 og jeg har mage! Tror egentlig at jeg bare er litt oppblåst, men jeg ser gravid ut!

Jeg har funnet frem mammaklær fra forrige svangerskap som jeg har tatt i bruk:-) I tillegg kikker jeg på nye mammaklær, har lyst på noe nytt til sommeren :-) Gleder meg til magen er så stor at d ikke er noe tvil om at jeg er gravid og ikke bare har "litt ekstra" på magen :-))

Men jeg lurer på en ting til... Er d mulig at jeg kjenner liv allerede nå? Da jeg gikk gravid sist, kjente jeg ikke noe før uke 19.. Er man mer følsom med nr.2? Jeg vet i hvert fall bedre hva jeg skal kjenne etter.. Mulig d er livmoren som strekker seg eller luft i magen ;-) Men de siste dagene har jeg fått en følelse av at d er noe der :-))

Andre som har kjent liv så tidlig?? :-)

Skrevet

Hei. jeg er gravid med nr 2. trodde liksom ikke at en kunne kjenne liv så tidlig, men kjenner mye bobling osv som minner mye om liv slik jeg husker fra første sv.skap. lurer på om jeg kan være kommet lengre enn jeg tror...

Skrevet

Hei...

Jeg har hørt at andre gang kjenner man liv mye tidligere siden man vet hvordan det kjennes ut.... Nå begynnte jeg å glede meg veldig til det også:) Nydelig å være gravid:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...