Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Vurderer å reise dit i sommer, men er litt usikker. Noen som vet hvor lang reisevei det er mellom Bergen og Sandnes? Hvor mange dager bør en beregne til Kongeparken? Barna våres vil da være 7,5 år, 5,5 år, 3 år og 1 år, er det noe gøy for alle der? Hvordan er hotellet? Og hva annet er det å finne på i Sandnes? Evt andre ting dere kan fortelle om? :-)
Lovemelikeyoudo Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Ikke så god tid å fortelle nå, men kongeparken er kjempekjekk! Finnes flere lekeland , åpen bondegård o.l i området stavanger/sandnes dere kan besøke;)
Gjest Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Turen tar ca 4 timer husker jeg riktig, 2 ferjer. Så da får barne litt fri fra bilen. Grei tur Du har soma gård i sandnes (masse dyr osv), flere museum i stavanger, vitenskapfabrikken i sandnes, turløyper, prekestolen men ikke for de miste da, tur med båt inn i lysefjorden, gladmatfestivalen og sandvolly festivalen i stavanger (spørs når dere reiser).fine strender på jæren like utenfor sandnes. Hytter til leie der. Vet ikke så mye om hotellet i Kongeparken, men ville ikke bodd der (langt fra alt, litt øde) Bo evt heller i sandnes, da har dere tog til stavanger rett ved (14 min), gratis buss til kongeparken (15 min)
Gjest Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Glemte å nevne lekeland, et i gåavstand fra sandnes sentrum, et 8 med buss fra sandnes, masse gøy for barna der. 2 dager i kongeparken holder nok
nati, knotten & lille karamell Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Kongeparken er unnagjort på en dag.....
bambi på isen Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Trenger ikke mer en 1 dag i kongeparken, men det er veldig kjekt i kongeparken. Har litt for alle der, men maten er elendig, så jeg anbefaler å ta med mat å grille på grillplassene, eller smøre med dere noe mat!! Men det er ikke øde rundt kongeparken, har da et lite kjøpesenter der og litt andre ting. Figgjo porselensfabrikk har fabrikk utsalg der, vi var alltid innom der å kjøpte barneservise som vi ga i dåpsgaver. Så skal vi faktisk bygge hus nesten rett ved kongeparken, så da kan det vel ikke være øde, hehe :-)
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 5. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 5. april 2010 Tusen takk for alle tilbakemeldinger! :-) Om vi skal bo på hotellet, så må vi ha to rom siden vi er så mange, og da følger det med 2 dager (1 til hvert rom) i Kongeparken, så blir nok 2 dager uansett. Da høres det ut som dette kan bli et alternativ :-) Vi vil ikke kjøre så veldig langt siden vi skal ha med en 1 åring (ca 11 mnd), og gikk litt lei Mikkelparken som er nærmere.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå