Gjest Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Hei! Kan noen anbefale en god tutekopp som ikke er så lett for barnet å søle med? Vi bruker Mam-tutekoppen nå, og er veldig fornøyde, men i det siste har snuppa skjønt at om en snur koppen på hodet og slår den i bordet/gulvet, så kommer det masse vann ut, og det er jo selvsagt veldig gøy å leke med, hehe.. Det er ikke alltid like lett å følge med på hva hun gjør, så det er ikke få gangene vi har måttet skifte tøyet hennes pga dette..
Cessa med Christopher&Mia Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Hei. Jenta mi også synes det er veldig morsomt når hun snur den og slår den i bordet. Eller på meg så jeg blir våt. Hehe. Jeg tror kanskje det blir vanskelig å finne en kopp hvor det ikke skjer?! Koppene har jo non spill men blir de slått med i gulvet presser man jo på tuten og det vil automatisk renne ut. Kanskje noen andre har mere greie på det?! Jeg bruker mam og Avent sin ihvertfall.
Underveis --> Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Bruker Avent sine tutekopper. Er ikke helt non-spill de heller, men synes de fleste andre er så utrolig tunge å dra drikken ut av. Den beste "drikkeanordningen" jeg har funnet er faktisk Imsdal sin vannflaske for barn. Har bare tatt vekk beskyttelsestoppen. Den er lett å dra ut fra, og renner ikke i det hele tatt. Den får han lov til å ha på gulvet når han leker, så kan han drikke selv når han er tørst.
Sugarbells med 2 jenter<3 Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Vi bruker avent sin, den med hard tut:-)
mayzprit86 jente 08 og gutt 11 Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 vi bruker NUK di er veldig goe, søler vis di blir rista på men ikke vis di bare holdes opp ned:-) fås på rema 1000 og barne butikker
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå