Gå til innhold

Er vel ikke så veldig mye liv her inne, men jeg prøver. Ang tutekopp:

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei!

Kan noen anbefale en god tutekopp som ikke er så lett for barnet å søle med?

Vi bruker Mam-tutekoppen nå, og er veldig fornøyde, men i det siste har snuppa skjønt at om en snur koppen på hodet og slår den i bordet/gulvet, så kommer det masse vann ut, og det er jo selvsagt veldig gøy å leke med, hehe..

Det er ikke alltid like lett å følge med på hva hun gjør, så det er ikke få gangene vi har måttet skifte tøyet hennes pga dette..:)

Skrevet

Hei.

Jenta mi også synes det er veldig morsomt når hun snur den og slår den i bordet. Eller på meg så jeg blir våt. Hehe. Jeg tror kanskje det blir vanskelig å finne en kopp hvor det ikke skjer?! Koppene har jo non spill men blir de slått med i gulvet presser man jo på tuten og det vil automatisk renne ut.

Kanskje noen andre har mere greie på det?!

Jeg bruker mam og Avent sin ihvertfall.

Skrevet

Bruker Avent sine tutekopper. Er ikke helt non-spill de heller, men synes de fleste andre er så utrolig tunge å dra drikken ut av. Den beste "drikkeanordningen" jeg har funnet er faktisk Imsdal sin vannflaske for barn. Har bare tatt vekk beskyttelsestoppen. Den er lett å dra ut fra, og renner ikke i det hele tatt. Den får han lov til å ha på gulvet når han leker, så kan han drikke selv når han er tørst.

Skrevet

Vi bruker avent sin, den med hard tut:-)

Skrevet

vi bruker NUK di er veldig goe, søler vis di blir rista på men ikke vis di bare holdes opp ned:-) fås på rema 1000 og barne butikker

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...