Gå til innhold

Jeg hadde rett!! JEG HAR HATT EGGLØSNING!!!!! *juble*

Anbefalte innlegg

Skrevet

Akkurat stått opp, men blei så glad at jeg måtte rett inn her å meddele. Hehe. Har ikke hatt en eneste bekreftet eggløsning siden jeg sluttet på pillene i november 08. Helt til nå...

I dag morges sank tempen med 0,4 grader, og tanta kom! Ergo, nå VET jeg at jeg har hatt eggløsning!!

Har vært så redd for å ta feil, igjen!! Men! :D

Bidronninggeleen gjorde visst susen! Eggløsning på dag 25 ca og en syklus på 41 dager totalt. :)

Men må altså belage meg på kraftig pms, fremover. Har vært hardt! Sur og sint og vondter i alle ender.

Whee... Nå skal jeg plante meg på sofaen med aua'ene mine, og "nyte" det så godt jeg kan. Hehe.

Ha en fin siste påskedag, jenter! :D

Nå er jeg endelig med i gamet jeg også!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Grattis !! :))

Kan trygt anbefale deg Efamol, gjør underverker for både pms, hormonbalanse, hud og hår. Samt at den gjør livmorslimhinnen tykkere og mer "beboelig" ;)

Skrevet

Ja, har lest litt om det og i det siste :) Er bare litt redd for å mixe litt for mye. Hehe.. Vil ikke ha mere krøll! :P Men det er vel bare en god søkerunde på nettet eller noe sånn, så finner jeg vel utav det :)

Wohoo!! I'm so happy! :D

Er ikke så morsomt å sitte her inne og pokkeren meg ikke ha eggløsning engang..følte jo at det var ikke vits å kalle megselv for en "prøver". Har aldri følt meg så mislykket før.. Men! Jeg virker jo likevel :D Måtte bare ha litt assistanse :D

*wheee*

Skrevet

hehehehe... Herlig at noen blir så glade for mensen (selv om d kanskje ikke direkte var mensen som utløste glede...)

Efamol fikk jeg anbefalt av min homeopat/fotsoneterapeut, hun sier at jeg overhodet ikke trenger å bekymre meg for noe angående den. :)))

Jeg tok 3 kapsler pr dag i ca 3 mnd, så gikk jeg ned til 1. Men etter 2 mnd gikk jeg opp til 3 igjen. Føler d er mye bedre :))

Nå tar jeg oxo 2 i TILLEGG for xtra piff i en mnd tid.

Jeg hadde valgt Efamol fremfor andre ting ;)

(har prøvd alt fra bidronninggelé til babyklister)

Skrevet

Okey! Kanskje jeg prøver det isteden for å kjøpe påfyll av bidronninggeleen da. :) Har en god del igjen, så får nå spise de opp, uansett.

:D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...