Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. april 2010 #1 Skrevet 5. april 2010 Akkurat stått opp, men blei så glad at jeg måtte rett inn her å meddele. Hehe. Har ikke hatt en eneste bekreftet eggløsning siden jeg sluttet på pillene i november 08. Helt til nå... I dag morges sank tempen med 0,4 grader, og tanta kom! Ergo, nå VET jeg at jeg har hatt eggløsning!! Har vært så redd for å ta feil, igjen!! Men! Bidronninggeleen gjorde visst susen! Eggløsning på dag 25 ca og en syklus på 41 dager totalt. Men må altså belage meg på kraftig pms, fremover. Har vært hardt! Sur og sint og vondter i alle ender. Whee... Nå skal jeg plante meg på sofaen med aua'ene mine, og "nyte" det så godt jeg kan. Hehe. Ha en fin siste påskedag, jenter! Nå er jeg endelig med i gamet jeg også!!
Gjest Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Grattis !! ) Kan trygt anbefale deg Efamol, gjør underverker for både pms, hormonbalanse, hud og hår. Samt at den gjør livmorslimhinnen tykkere og mer "beboelig"
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 5. april 2010 Ja, har lest litt om det og i det siste Er bare litt redd for å mixe litt for mye. Hehe.. Vil ikke ha mere krøll! Men det er vel bare en god søkerunde på nettet eller noe sånn, så finner jeg vel utav det Wohoo!! I'm so happy! Er ikke så morsomt å sitte her inne og pokkeren meg ikke ha eggløsning engang..følte jo at det var ikke vits å kalle megselv for en "prøver". Har aldri følt meg så mislykket før.. Men! Jeg virker jo likevel Måtte bare ha litt assistanse *wheee*
Gjest Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 hehehehe... Herlig at noen blir så glade for mensen (selv om d kanskje ikke direkte var mensen som utløste glede...) Efamol fikk jeg anbefalt av min homeopat/fotsoneterapeut, hun sier at jeg overhodet ikke trenger å bekymre meg for noe angående den. )) Jeg tok 3 kapsler pr dag i ca 3 mnd, så gikk jeg ned til 1. Men etter 2 mnd gikk jeg opp til 3 igjen. Føler d er mye bedre ) Nå tar jeg oxo 2 i TILLEGG for xtra piff i en mnd tid. Jeg hadde valgt Efamol fremfor andre ting (har prøvd alt fra bidronninggelé til babyklister)
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 5. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 5. april 2010 Okey! Kanskje jeg prøver det isteden for å kjøpe påfyll av bidronninggeleen da. Har en god del igjen, så får nå spise de opp, uansett.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå