Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Barnefysioterapeuten henviste småtten og meg til manuellterapeut pga at småtten er så stiv i nakken sin stakkar. Så nå er time booket og vi går og venter og håper at terapeuten kan gjøre noe med den. For det er tydelig at han plages litt av det.

Men så lurer jeg på hva det er manuellterapeuter gjør? Trykker de eller tøyer de eller hva? Og dere som har vært hos manuellterapeut med babyene deres; hvordan reagerte de små?

Videoannonse
Annonse
Gjest eelis+kian
Skrevet

Min gutt var hos man.ter. da han var 2 mnd gammel. Han hadde en låsning i nakken. Man.ter. (ååhhh, så langt og vanskelig å skrive!) trakk litt i hodet hans mens han lå på rygg på behandlingsbenken, og det syns han var deeeilig. Så trakk hun hodet langt ut, og "rykket" det mot venstre. Hun gjorde det to ganger, og gutten hylte og vrælte bare verre. Han roet seg da han fikk puppen, og etter det sov han i et og et halvt døgn i strekk, var bare oppe for mat. Han sov tilogmed gjennom bleieskiftene ;-) Han trengte bare den ene behandlingen.

Det var fælt akkurat i øyeblikket, men det var verdt det!

Skrevet

Takk for svar!

Så bra at behandlingen hjalp for gutten din!

Off, nå gruer jeg meg til jeg skal ta med dutte til behandlingen. Men må tenke på at det er verdt det, som du skriver. Får håpe at det hjelper for gutten min også!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...