Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Jeg synes ikke sexlysten har vært den samme siden jeg begynte på disse p- pillene. Jeg er veldig fornøyd med pillene ellers men jeg har ikke lyst på sex så ofte som før. Noen andre som har opplevd dette med de pillene eller er det bare jeg som er inne i en dårlig sexlyst periode??
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 jeg har heller ikke hatt noe sexlyst etter jeg begynnte på disse pillene...Men har aldrig tengt at pillene kan være årsaken..har egentlig vært slik etter jeg fikk sønnen vår,begynnte jo på pillene ganske raskt etter på egentlig...
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Jeg sjekket litt rundt omkring nå. Og man kan faktisk få nedsatt sexlyst av Mercilon. I disse pillene er det mindre hormoner enn mange andre som kan være bra i forhold til bivirkninger. Men siden man tilsetter kroppen mindre kvinnlige hormoner enn med kanskje andre p-piller så kan lysten bli nedsatt. Bivirkningene på p-piller kan variere fra person til person. Kanskje man får andre bivirkninger på andre piller som f.eks vektøkning, kviser osv... Nedsatt sexlyst er jo litt kjedelig det også....
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 ja det er jo en litt kjedelig bivirkning:p jeg har ikke merket noen andre bivirkninger iallfall...kanskje litt humørsjuk rett før UKA:p
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå