Gå til innhold

Noen som har god erfaring med babycomp?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg hadde en ma i januar.. og satte da inn en kobberspiral under utskarpingen, føler en del smerter med den og vil egentlig alt ta den ut, selv om vi kanskje vi vente litt til før vi aktivt begynner å prøve:P men den kan vel brukes til både å planlegge med og som previsjon?! og noen her som vet hvor man kan få kjøpt d der d ikke er så dyrt?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg har god erfaring med babycomp, brukte den tidligere, som prevansjon. Det funket fint. Det fine med den er at man også kan planlegge en graviditet. Det man må være obs på er at man ikke må måle dersom man har feber, over en viss temperatur, da begynner den å tulle seg. Jeg målte med feber, det var ikke så mye, men da viste den at jeg var gravid, nå skal det sies at jeg og min samboer er litt i villrede om at det var feberen eller at jeg faktisk var gravid en liten periode som gjorde utslaget... jeg fikk en forsinket mens, ca 1,5 uke, men alle tester (gr.tester var negative). Etter dette sluttet den å fungere som den skal, sendte den inn til reperasjon, og den var aldri seg selv igjen etterpå, og 3-4 mnd etter dette var jeg gravid på ordentlig :) Til tross for dette så var jeg stor fornøyd med babycomp, det var verdt de nærmere 6000 kr jeg gav for den.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...