Gå til innhold

Jonatan eller Henrik?

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

ja, tenker litt slik eg og, men usikker pga av at det er så mangen her som heiter Henrik. Jonatan er i utgangspunktet eldste broren på 6 år sitt forslag, men som eg likar meir og meir. Hadde jo vore kjekt om det var broren som fant navn på lillebror syns eg da.

Annonse

Henrik passer både til liten og stor, Jonatan er et veldig barnslig navn og passer ikke til en voksen mann.

Ellers likte jeg Andre på listen din. Det er fint som eneste fornavn, når det blir satt som fornavn nr. 2 blir det harry - pussig nok.

Jonatan liker jeg ikke. Syns bare ikke det er fint + at jeg tenker på røverne i Kardemommeby når jeg hører navnet..

Henrik derimot syns jeg er nydelig!!

Det står på vår topp 4 liste nå (har endelig klart å korte den ned fra 20;))

Det passer både til barn og voksne syns jeg!

Vanskelig å bestemme seg! Lykke til:)

Annonse

Henrik er pent, men kanskje litt kjedelig. Jeg ville derfor ikke ha gått for det, selv om jeg liker navnet.

Jeg synes derimot Jonatan var et veldig flott navn. Stødig, egenartet og pent. Har ikke tenkt på det før, men når jeg smaker på det tror jeg at jeg godt kunne ha brukt det selv.

Ja, vanskeleg velge syns eg. er jo to veldig ulike navn som eg likar på kvar sin måte. dessutan er henrik litt oppattkalling og jonatan det navnet som storebroren har foreslått. Henrik er mykje brukt her vi bur, men meir klassisk og stødig. Jonatan er det ingen eg veit om som heiter men litt meir moderne. Eg likar begge veldig godt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...