M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. april 2010 #26 Skrevet 8. april 2010 monca jeg er helt overbevist om at du er gravid nå!!!! Og vet du: DU FORTJENER DET SÅ SINNSYKT NÅ!!!!!!! Krysser alt jeg kan for deg!!!!!!! For min egen del føler jeg akkurat nå at alt håp er ute! Ingen kvalme lenger,og i går fikk jeg hissig-dagen og spise-alt-usundt-dagen, som jeg pleier å få et par dager før tr....
monca*84*j12 Skrevet 8. april 2010 Forfatter #27 Skrevet 8. april 2010 M-79 Takk for at du er så positiv.. Men i går kveld fikk jeg realiteten kastet etter meg.. Vi hadde oss en runde i halmen, slik som man ofte har.. Og da jeg skulle på etterpå var det rosa på papiret.. Det pleier og skje før mensen... Så da sank håpet- og jeg trur ikke at noe har klaffet.... Helt greit.. Litt lei meg selvfølgelig, men ok.. Nå vet jeg i hvertfall... klemklem
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 8. april 2010 #28 Skrevet 8. april 2010 Uff da..... :-( Ja spotting har jeg også, og tenker min begynner i morgen.. Men rart da med alle de symptomene du har hatt... Kan jo være en feste spott? Ikke for å prøve å dytte på deg for store forhåpninger, men er jo de som får det også... Sender deg en stor klemmm jeg!
monca*84*j12 Skrevet 8. april 2010 Forfatter #29 Skrevet 8. april 2010 Var liksom ikke spotting heller.. Bare lyse rosa. Men det er vanlig. Tok en test i stad jeg.. gadd ikke prøve å lure meg selv lengre. Og den var blendahvit. Jeg kan selvfølgelig tenke at det var på ettermiddags urin- Ikke over ikm osv osv.. Men jeg gidder ikke. Tenker kanskje det er like greit jeg. Er jo ikke ideelt og få barn så sent på året. Da har jeg jo kjangs til å få barn tidlig 2011.. Skal jo til gynekologen på Onsdag.. Blir min tur snart! Det er jeg sikker på!! Heier fortsatt masse på deg M-79<3 klemklem
missme Skrevet 8. april 2010 #30 Skrevet 8. april 2010 Så utrolig kjedelig! :/ Men om du har ikm først søndag så kan det jo være en ørliten mulighet enda, ikke for å gi deg unøvendige forhåpninger altså Selv har jeg fortsatt mine murringer i underlivet, men i morges kjentes det ut som mensen er underveis her også desverre, den er ikke dukket opp enda så enn så lenge lever det et bittelite håp. Desverre så er hjernen veldig god til å innbille meg at jeg er gravid så er jeg ikke det likevel så jeg går inn for at jeg får mensen så får jeg heller bli positivt overrasket eventuelt
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 9. april 2010 #31 Skrevet 9. april 2010 Kjedelige greier monca, men jeg heier på deg også fortsatt;-)!!!!!! Ellers sank tempen min i morges, og regner da med å ha tr her søndag som antatt.. Tempen min pleier å begynne å synke 2 dager før tr, så synker den gradvis alle dagene til blødningen er her for fullt... mrspoo: Ja ingen tr=håp, for kroppen kan virkelig lure oss, og er jo maaange som er sikker på at tr kommer, men så gjør den ikke det;-) Ønsker deg masse lykke til, og håper du slipper tr!
2jenter_og_babygutt<3 Skrevet 9. april 2010 #32 Skrevet 9. april 2010 Hei! For det første ønsker jeg alle dere at TR likevel ikke dukker opp. Jeg har hatt el også den 28 ,venter Tr på mandag. Hos meg er det også en del symtomer,murring nederst i magen,litt svimmel noen dager, oppstødd,løs i magen og hodepinne. Uff ja det var da alt, men tørr ikke å håpe alt for mye. Hode mitt lurer meg sikkert. Strø litt babystøv over dere! klemmer<3
*dreamer* <3 Mie Linnea Skrevet 9. april 2010 #33 Skrevet 9. april 2010 Hei monca! Vil bare si at jeg tenker såå mye på deg! Jeg håper at det bare var for tidlig å teste, spesielt når det ikke var morgenurin. Hvis ikke er jeg HELT sikker på at det klaffer snart. Nå har du jo hatt EL, så da fortsetter det sikkert sånn. Kanskje du til og med kan få noe enda sterkere hormoner av gyn. Masse lykke til, jeg krysser alt jeg har for deg snuppa!
monca*84*j12 Skrevet 9. april 2010 Forfatter #34 Skrevet 9. april 2010 Spotting på gang.. Ikke gravid... Men skal jo til Gyn på Onsdag.. så jeg tar det med et smil..Om jeg er LITT heldig, setter ikke mensen i gang med en gang. Slik at jeg er tidlig i syklus og kan starte med hva som helst når jeg er hos gyn!!!! Det blir nok min tur snart skal dere se=)
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. april 2010 #35 Skrevet 10. april 2010 Ja monca det blir det! Spotting/tr kommet her også i dag:-( Men får tenke at det er jo fra nå av babyene får gode datoer for bursdag.... (tidlig på året og ikke sent). Så satser vi på at det snart klaffer. Da var det på hodet inn i 15 el 16 pp.. Er faktisk ikke sikker lenger... For min del trøster jeg meg selv med at da får jeg enda en mnd på meg til å g ned i vekt.. Det vil jo være positivt både for meg og en eventuelt kommende spire.. Monca fortsetter å heie på deg av hele hjertet mitt!
M79+♂08♥+♂12♥ Skrevet 10. april 2010 #36 Skrevet 10. april 2010 Ambar: Masse lykke til:-) Gode symptomer du har! Satser på det ikke ender med deg som med meg og monca (at tr kommer), men at du tusler over på 1.trimester:-)
missme Skrevet 10. april 2010 #37 Skrevet 10. april 2010 Ja da kom TR hit i dag, skjønte det i går, typisk mensen følese så ble ikke overrasket da jeg våknet med smerter i dag, ligger ut på sofa med smerter. Men har ikke mistet motet, skal til utredning i neste måned hos en dyktig gynekolog så krysser fingrene Startet forøvrig på bidronninggele i dag og håper det og ny runde med wild yam hjelper håper alle lykkes snart
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå