Nattensdatter Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Mannen min har også vært en av dem som ikke vil ha barn ennå. Unnskyldningene hans var at han satte pris på å være fri, ha muligheten til å sette seg i bilen og reise hvor som helst på en halvtimes varsel. Jeg må innrømme jeg også synes det er deilig, men tankene om barn begynte virkelig å henge seg fast hos meg. Løsningen ble sjokkerende enkel. Jeg mistet plutselig min far. Han fikk hjerneslag og døde kort tid etterpå. Bare et par måneder senere satt jeg meg ned sammen med mannen min og sa: "Nå skal jeg fortelle deg hvorfor jeg har lyst på barn. Jeg er en av dem som er avhengig av familie. Min mor var godt over 30 da hun fikk meg. Pappa var 40. Jeg har en storebror som er femten år eldre enn meg. Ellers har jeg tanter og onkler, men ingen jeg har særlig god kontakt med. Det er stort sett bare mamma og storebror igjen. En dag, jeg håper det er lenge til, kommer mamma også til å falle fra. Da har jeg en bror igjen. Den dagen det skjer, vil jeg gjerne ha barn selv, sånn at jeg fremdeles har familie å glede meg over." Han lyttet, men sa ingen ting. Vi satte på en film og jeg tenkte ikke så veldig mye mer på saken, før han etter omtrent nøyaktig to måneder senere kom til meg å sa: "Jeg har tenkt litt. Det er på tide at vi prøver å få en liten en." Jeg ble sjokkert. Og jeg ble glad. Nå hører det også til historien at jeg aldri har maset på ham. Jeg har nevnt at jeg er klar og sagt at jeg kan vente på ham. I etterkant har jeg forstått det som han satte pris på måten jeg gjorde det på.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #2 Skrevet 14. april 2010 Hei du:) Så utrolig hyggelig lesning:) Jeg ble veldig glad på dine vegne nå Har dere begynt prøvingen allerede? Så herlig at dere er enige om å lage en liten en, er så mye mer glede i det da enn når det ikke er planlagt:/ Ønsker dere myyyye lykke til:)))
Nattensdatter Skrevet 25. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 25. april 2010 Vi er i gang som prøvere. Dessverre viser deg seg at vi har problemer, så vi er nå igang hos gynekolog for å få hjelp. Krysser fingrene! Og takk for at du sa lykke til, jeg setter veldig pris på det!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå