Gå til innhold

Hvor tidlig kan en teste positivt på grav.test?

Anbefalte innlegg

Lurer fordi jeg skal på hyttetur om ei uke,og vil ikke drikke da dersom vi skulle fått full klaff nå når jeg for en gangs skyld hadde eggløsning.. Men med tanke på at eggløsningen var nå 30.mars,så vet jeg ikke om det vil vise på test??

Skulle virkelig ønske at jeg må bli lur og finne på måter for å skjule at jeg ikke kan drikke alkohol på hytteturen.. Men tror nok at jeg kan drikke,som vanlig :(

Fortsetter under...

Vel en sikker test er kun 14 dager etter el men tester som skal måle fra ca 25hcg kan gi svar tidligere. å tidlig deler et foster uansett ikke mors blod.

Og hvis du ikke vil drikke, sier du du går på pencelin eller antibiotika, da skal man holde seg unna alkohol.

Alle vennene mine er nok så mistenksomme at dersom jeg ikke drikker så konkluderer de med at jeg er gravid samme hva grunn jeg gir dem..

Hadde jeg blitt gravid uten problem så kunne de bare trodd at jeg er gravid,men nå når vi sliter sånn så er jeg mye mer sårbar. Orker ikke de stadige spørsmålene om jeg er gravid og sånn.

HATER PCOS!

Jeg har en grei løsning på det der med drikkinga.

Si høyt og tydelig, så alle hører det: "Jeg er ikke sikker på at jeg har lyst på alkohol i dag!" Så stjeler du glasset til partneren din, smaker på det og sier: "Æsj, i dag var det virkelig ikke godt! Jeg tar et glass brus i stedet."

Folk tror av en eller annen merkelig grunn ikke at du er gravid om du tar en liten smak av alkohol. I tillegg er de fleste ganske glade når du kan melde deg som sjåfør senere på kvelden.

Om dette gjentas ofte nok, vil folk tro du egentlig ikke liker smaken av alkohol, og de slutter faktisk å spørre etter hvert!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...