Gå til innhold

Så j....... sur!!!!!!!!!!!!!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå er det snart nok, er så sur at det er så vidt at jeg gidder å være sammen med meg selv! Å da er det ille!

Har hatt det slik i 16 uker snart...jesus!!!!!!!

noen som har noen forslag for hva jeg kan gjøre.

Klarer nesten ikke synet av samboeren min lengre =(

Skikkelig fortvila nå, vil ikke ha det slik men sånn er det =(( snufs =((

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Samme her... Noen dager er bedre heldigvis. Er så lei av å ha vondt, klarer ikke gjøre en dritt uten å få vondt. Kan ikke jobbe, ikke gå turer, ikke gjøre noe hjemme, den helvetes bekkenløsninga ødelegger alt. Blir så sur og sinna for alt, og jeg kjeder vettet av meg. ALT samboer gjør blir feil, og han blir også sur, smitter over på han, kjeder seg hjemme han også men jeg orker ikke gå ut av huset, får bare så vondt av å bevege meg.

Tre måneder igjen nå.. Æsj.

Forferdelig følelse, gleder meg jo masse til å bli mamma!

Skrevet

Huff..hadde en liten sinna bølge akkurat nå, men blir nesten litt lei meg på deres vegne av å lese innlegget her. Har bare lyst å muntre dere opp med en skikkelig stoooor klem!!!!

Tenk så flinke vi er at vi er rugekasser for våre små!! Det er lov å være sliten, trøtt og lei!! Det er egentlig best å komme seg gjennom all sinnet, for å gjøre plass til all den gleden vi har i møte, så det er nok veldig sunt å være sur!!! Det verste er å plusse det med dårlig samvittighet.

Kan det være noe å avtale "tid for å være sur"?? F.eks. den timen her er alt bare fælt, men resten av tiden kan jg være snill?? Eller så går det an å spørre om litt fred, så kan du si ifra når sinnet har roet sg ned??

Jeg er nok den klengete typen for tiden. Blir litt gal av meg selv, og må vel ta en prat om det med gubben...forklare at det er hormonbestemt og be han ikke å stritte sååå mye imot..hehehe..hormon - utpressing kaller jg dt :P Loving it!!!

Skrevet

Jeg VET!!

Var før dette svangerskapet ei snill og grei jente. For ikke å snakke om at jeg var klodens mest forelskede...

NÅ; Ei sur, tverr kjerring som lurer på hva "HAN" gjør i mitt hus store deler av tida...!

Stakkar snille herlige mann!! Jeg Skal gjøre det godt igjen...

JEG LOOOVER! :)))!

Skrevet

Huff, jeg sliter også med disse hormonene! Jeg har blitt så vanskelig mot min kjære snille samboer.. Vi har vanligvis et fantastisk forhold men stakkars gutten får nå gjennomgå. Jeg vrenger på alt han sier og er ikke redd for å la han høre det. VI gleder oss til det er over! :)

Skrevet

litt godt å høre at det ikke bare er meg!

Har slutta å røyke i tillegg så det hjelper ikke på humøret akkuart!

Mens sambo sitter å poffer sitter jeg dær og holder på å krepere av røyksug. men slutte, det gjør han ikke....

nei det er nok bare å bite i seg dette dårlige humøret å holde ut..

5 lange mnder igjenn......

Skrevet

Jeg også!!! Det verste er at han TRENGER å slutte..har jo astma!!! HAN skulle gjøre alt om jeg ville ha hans barn, MEN slutte å røyke? DET må han ha "TID" på! Hva meg meg??? Dust!!

Uuuupz!! DER var det humøret igjen,,, sårriii;)))!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...