Gå til innhold

Stress og slikt...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei...

Det er mye stress rundt meg om dagen. Vi flytter så mye fysiske løft osv pluss har mye stress med jobb frem til sommeren. Det er et prosjekt jeg leder med en stressende tidsfrist. Synes det er gøy også da.

Er det noen som vet hva dette kan ha for innvirkning for spire så tidlig i svangerskapet...? ( 4 uker)

Er i god form da, litt kvalm innimellom pluss litt andre små symptomer..

Til sommeren vil jeg få en god ferie pluss en helt annen jobbhverdag og vi er ferdige med flytting.

Blir glad om noen svarer:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei.

Tror nok at kroppen din sier fra når den har fått nok stress. Du må bare passe på å slappe av når du kan og kanskje overlate de tyngste løfta til noen andre. Kan vel ikke løfte så det går galt men tunge løft i begynnelsen av et svangerskap kan ha litt å si på evt bekkenløsning og slikt. Ellers så er det bare å lytte til kroppen din. Den sier ifra, vær ikke redd.

Skrevet

Ups, glemte å skrive det viktigste av alt. LYKKE TIL både med graviditet, flytting og jobb.

Skrevet

Takk, det var godt å høre.. Tar noen små høneblunder her og der. Veldig rart å være så trøtt at jeg kan sovne midt på dagen....

Så at vi har termin nokså likt, skal følge med deg videre... Er så koselig å ha medgravide..:) Var med her på bim med første barn, like bra nå synes jeg.....

Lykke til du også:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...