Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Samboeren min er på påsketur nå. Også har han vært en del ute å drukket med kompiser osv. Og igår kom nabodamen innom en tur da jeg hadde en liten samling her. Så sa hun at samboeren min hadde snakket til henne på facebookchatten. Sa at det var kjedelig ute på byen siden det ikke var noen der som var like pene som henne osv. Jeg kjenner jeg raser iallefall! Iallefall siden JEG ikke fikk kontakt med han hele den kvelden. ( han ringte meg heller ikke opp igjen og svarte ikke på mld.) Men å snakke sånt med henne, det har han tid til. Jeg er kjempeforbanna på han, og han kan bare glede seg til han kommer tilbake fra tur...!!!
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #2 Skrevet 5. april 2010 Haha selvfølgelig kommer hun plutselig inn og forteller deg slike ting. Det hørtes normalt ut! NOT! Faen for et lyve innlegg, er du så ødelagt i hue? Synes synd på den mannen som du har som må leve med alle mulige beskyldninger. Hvorfor gidde og lyve om noe som alle gjennomskuer?
Anonym bruker Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Vell. Det var ikke løgn, å han har innrømt det.. Takker for deg;) Hi
Anonym bruker Skrevet 6. april 2010 #4 Skrevet 6. april 2010 Begge to: Lær dere forskjellen på "og" og "å"!! Får fnatt.
Anonym bruker Skrevet 14. april 2010 #5 Skrevet 14. april 2010 ENDELIG en som meg...Og/å-problemet er stort i Norges langstrakte land:/!!!!! Ufattelig irriterende!!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå