Gå til innhold

Termin i desember??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Er det mange her inne som har termin i desember??

Klem

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei. Ja, testa positivt i dag og fikk opp foreløpig termin 10 desember. Er veldig spent da det endte i sa i oktober. Men krysser fingre for at det går bra denne gangen.

Klem

Skrevet

Hei.... ja 14 desember. Tror terminen egentlig er litt før siden jeg testet positivt veldig tidlig....

Gleder meg så veldig...... Er ganske mye stress rundt meg om dagen, vi flytter og det er mye å gjøre på jobben. Da går tiden raskere.....

Klem

Skrevet

testet positivt idag, og venter da ett desemberbarn.. lenge til men, det går vel unna:)

Skrevet

1 des er min termin. dette blir nr 2. Krysser fingrene for alle oss at spirene blir der inne frem mot termin

Skrevet

Jeg har 6 desember :-)

Skrevet

12 des her =) men dagene går jo unna da ! Jeg testet også tidlig, skulle hatt mensen på skjærtorsdag, så testet jeg pos på mandag.. Så blir jo mange dager ekstra å vente da =) hehe

Skrevet

12 desember her også :-) skulle også hatt mensen på skjærtorsdag..hehe!!

meld dere inn i terminklubber--> desemberklubben ;-)

klem!

Skrevet

HEI JENTER

testet svakt positivt i dag, termin ca 16 des, men tør ikke slippe ikke jubelen løs helt enda da jeg mistet i MA i februar, i 7.uke..

håper det går bra denne gangen og gleder meg til å bli 3 barns mamma!!

Skrevet

Foreløpig termin 10des :) Skulle hatt mensen ca på onsdag/torsdag og testet meg langfredag med et tydelig pluss :)

Aldri vært gravid før, så er mye spenning i lufta nå....

Gleder meg til å følge dere andre inne på desemberterminklubben :)

Skrevet

Hvis alt går bra har jeg termin 3 desember :).

Nr 2 her.Vi får live opp desember-forumet litt da jenter!

Skrevet

Termin ca 10 desember :) Testet positiv 1 dag før ikm, på tirsdag :)

Har vert mange tanker fra den positive testen til i dag. Men har endelig klart å roe meg litt ned, og nyte den følelsen det er å vite at man er gravid og venter et lite barn. Er jo fremdeles tidlig, men tror det er viktig å tenke positivt!

:) lykke til alle sammen!

Skrevet

Hei jenter

Jeg hører også til denne tråden.

:-)

Termin ca 13 des. Ivf forsøk, lyktes på første fryseforsøk, søskenforsøk.

:-)

Gleden er stor!

Skrevet

Vi har 6.! :) Venter nr to.. :)

Skrevet

14.desember her. Men medforbehold. Testa svakt positiv i forrigårs og i går. Lite symptomer i forhold til med de 2 andre, dette er altså nr.3. Håper jeg!! Håper håper på baby:) Lykke til alle dere andre som er i desembergruppa. Spesiell tid dette. :)

Skrevet

Så hyggelig. Gratulerer alle sammen.

Selv har jeg termin 2 desember. Blir spennende, håper det holder seg inne og at det blir en fin jul på oss alle, med en liten en i fanget:)

Skrevet

Hei alle desember damer!

Henger meg på her. Er nå 5 uker på vei, og venter en liten desember baby .

8.desember er foreløbig termin.

Gleder meg til å følge dere videre alle sammen.

Meld dere inn i desemberklubben.

Skrevet

jepp=) jeg testet positivt på langfredag, og har termin rundt 11 desember:) er kjempe glad, gleder meg masse, dette er vårt 3 barn. håper alt går bra bare.....

Skrevet

Testet positivt idag jeg også, fantastastisk! Termin 18 des i følge barnimagen :D Staselig saker, nr 2 for meg dette :)

Skrevet

Har og termin i desember, den 12. etter mine beregninger. Håper spiren sitter hele veien hjem...

Skrevet

testet positivt idag :) har jente født 05 og gutt født 07 fra før :) foreløpig bim termin 10 des :D

Skrevet

3 desember hær

Skrevet

Nettopp testet positivt jeg også!!!

Foreløpig termin 14.desember

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...