Gjest Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 vi har nå hatt en "uekte" pp, med andre ord; vi droppa gummi og har bare kost oss når vi selv har følt for det.. null testing, temping eller leting på symtomer! Hadde noe ømme bryst i over i går og i går, men tror det har med for små BH-er å gjøre (plutserlig vokst opp i en c-cup!), så har i dag fått på meg sports BH-n, i håp om at det skal hjelpe.. Ellers skal vi antagelig flytte til huset neste helg.. men gruer meg til det! vel, ikke til at vi skal bo i hus eller noe av det! men er så slapp om dagen, blir stup trøtt fortere enn fortest jo! gikk tur før i dag, og totalt pudding etter 4 km, er ikke sånn jeg er! er glad jeg ikke har noen tester i huset, så sliper jeg en sambo som maser om dette (han tror alt er symptomer).. Ser ut til at han ikke fokuserer så mye på det å få barn nå han heller :-) håper det er mange av dere som får positive tester nå! synes jeg snart kan få mensen nå, så vi kan satse på "ekte" pp igjen :-) hehe
Gjest Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 vi hadde jo håpet jeg var gravid 14 april, da er den opprinnerlige terminen min.. men har slått oss til ro med at det ikke kommer til å skje, vil nok bli en vanskelig dag, men det er noe vi får komme oss over på vår måte.
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Hei! Da er vi to:) men alikevel sitter jeg med et håp om at vi hadde klart det denne pp. Men redd det blei litt forsinket iforhold til EL! Første mnd uten p-piller så vet ikke 100% sikkert hvordan syklusen pleier å være, men har pleid å være 28 dager første mnd så har ikm på fredag:) det blir spennende. Kanskje det klinget for dere også alikevel? Spennende å se;) Klem
Gjest Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 nei, etter p-pille bruk, så kan man aldri være 100% sikker, men det finner du jo ut på fredag.. om det ikke viser seg at det klaffet for dere nå da, da kan du jo se lenge etter tante rød ;-) hehe joda, det kan da hende det skulle være vår månde, men har ikke stor tro på det.. har ikke noe som tyder på det, enda jeg venter tante rød mellom dagen i dag og torsdag..
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 Det sies at når man ikke tenker på det og ikke prøver så er det større sjans for å bli gravid;) har 0 symtomer selv, men de jeg kjenner fikk ikke symtomer før etter uke 4:) så jeg gidder ikke lete etter det. Gjorde det for 2år siden og blei gal av det og hadde ALLE symtomer man kan ha, uten å være gravid. Hehehe:) så jeg tar det heller bare ut ifra om TR kommer eller ikke
Gjest Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 ja, de sier så.. men tenker litt på det at jeg hadde jo en for tidelig fødsel i desember, så det kan jo ta månder før kroppen min er så kalt normal igjen.. men nå vil vi hvertfall ikke bli skuffet når tante rød kommer, sist var vi begge nok så deppa over det, gikk ca 8 dager over ikm.. noen merker ikke symptomer, andre har de rett etter befrukning, og man kan jo ikke samenligne symptomer med sim forige graviditet, så enda jeg hadde hatt lignende symptomer som da, så kunne det fortsatt bare være kroppen som tuller med meg :-) haha, høres ut som meg forige pp! hadde alle symtomer man kunne få, det gikk så langt at ikm dagen hadde jeg kun litt blod på papiret (i form av festeblødning) så vi følte oss så sikre :-) er nå enige om at vi ikke tester før etter ikm, men kan ikke vente så lenge heller vi da.. så fort jeg får positiv test, så må jeg inn på sykehuset for gyn. test og antibiotika kur...
MinStørsteDrømBlirSann? Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Ja, kan jo hende. Men samtidig så er det veldig lett for å bli gravid etter man har mistet, tatt abort og født:) Hehe, man ønsker for mye vettu, jeg gikk over 4uker engang jeg, da hadde jeg alle symtomer å hele pakka, veeeeldig innbilling, og var sikkert min skyld at det tok så lang tid før TR kom!
Gjest Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 ja. men jeg mistet jo ikke i den forstand.. hadde en alt for fortidelig fødsel (uke 21/22), kroppen produserte melk frem til første uka i mars og alt :-/ men men, er jo lov til å håpe :-D Ja, tror virkerlig vi kan utsette den, bare ved å "lete frem" symtomer ol, ei venninne av meg hadde ikke tr på nermere 3 månder hun.. så jeg unngår alt som har med å lete etter symtomer og håpe det er noe på gang, for da går det (får man håpe) riktig for seg :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå