AnLin *j07* med januargutt. Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Lillegutt er 11 uker i morgen og har sovet veldig godt i vogna, spesielt på tur, på dagtid.. Men nå er det kanskje 30-45 minutter og så er det skriking av full hals.. Roer seg ikke, så har måttet løpe hjem fra tur flere dager på rad nå.. Kan det være at dunposen er for varm nå? Han har bare bomullsbody og bomulls strømpis på seg i odenwalder posen sin.. Og tynn ull-lue da. Han har endelig fått en god rytme på natten og sover super-bra fra klokka 20. Får pupp klokka 24, 03 og 06. Er såå deilig at han endelig sover godt om natten, men da har det blitt tull på dagtid.. Vanskelig å få han til å sove særlig lange lurer lenger.. Litt rart.
Tigerlise&Anton prøver igjen Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Samme problemet med soving i vogna her også. Før kunne han sove 1-2 timer etter at vi kom hjem fra trilletur, men nå våkner han med det samme vogna stopper (om ikke før...). Han har vært veldig varm når jeg har tatt opp ham, så i dag skiftet jeg ut voksiposen med lammeskinn i bunnen, og vanlig babydyne over. Hadde han med på grilling, og han sov jammenmeg i 2,5 timer - uten trilling! Så kan nok være noe i at det er for varmt, ja.
Little.miss.sunshine&Adrian Skrevet 5. april 2010 #3 Skrevet 5. april 2010 Jeg har samme posen, og opplevde samme ting. Fikk den rett over jul, da var det jo 20 minus og mer her. Men lillegutt ble likevel altfor varm i den posen, var også nede i bare body og strømpebukse. Til slutt byttet jeg ut posen med lammeskinn i bunnen og dyne som hun over, og nå sover han lenger igjen. Han er nå 6 mnd, ved 4 mnd alder fikk han problemer med overgangen fra innsovningssøvnen til dyp søvn. Så han våknet konstant etter en halv time tre kvarter. Måtte trille han i søvn igjen. Noen ganger gikk det, andre ganger ikke. Må gjøre dette fortsatt noen ganger. Han sover heller ikke alltid lenge selv om vi går tur, men nå er han så stor at han kan sitte litt opp i vognene og titte, så nå går turene bedre igjen, slipper å løpe hjem som du skriver:-) Det er så rart med de babyene, når man tror man begynner å kjenne dem, så forandrer de på seg ;-) Vi får bare prøve å henge med i svingene!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå