Gå til innhold

Hjelp hun sliter sånn med tannframbrudd!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegulli sutrer og griner og har det tydeligvis ikke så fint i dag, fordi tann nr 2 er på vei. Og jeg har ikke noe kløstillende til henne her hjemme, og apoteket åpner jo ikke igjen før på tirsdag...

Noen som har noen gode tips og råd til hva jeg kan gjøre for å gjøre det bedre for henne i mellomtiden?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

sukkervann og tutt..

Gjest eelis+kian
Skrevet

Legg en våt klut i fryseren og la henne tygge på den :-) Bare pass på at den ikke er frosset, for da kan hun få frostskader i munnen.

Skrevet

Nå ser det ut til at det verste er over - for denne gang. Husker jeg hadde et middel til storebror da han holdt på med tennene, så får stikke på apoteket å kjøpe det i morgen :-) Takk for tipsene - d eneste jeg føler hjelper, er rett og slett bare å la henne få tygge på fingen eller noe...

Men ei venninne av meg nevnte sånn "matnett" man kan gi bebisene før de begynner med fast føde - som også skal hjelpe godt mot kløingen. Det er et lite nett som man putter inn matbiter, så tygger de og kjenner smaken, men svelger det ikke. Vet ikke helt hvordan de fungerer, men må prøve d i morgen! .-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...