Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

De siste ukene har jeg vært våken i timesvis hver natt, jeg legger meg i ti-ellevetiden og sovner søtt, men i løpet av natten kan jeg ha to eller flere perioder hvor jeg våkner og er LYS våken. Blir kanskje to timers sammenhengende søvn, fire-fem til sammen i løpet av natten (og det er nå i påsken hvor jeg har fått ligge litt utover morgenen). Noen andre som har det slik? Jeg har jo hørt at gravide sover dårlig for å "trene" på nattevåk, men i slutten av 2.trimester er vel litt tidlig?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Har dte på samme måten her. Men jeg sovner kjempesent. Legger oss 22-23, ligger i senga og får ikke sove. Står gjerne opp i ettiden og sitter oppe en times tid, prøver å legge meg igjen.. Og sånn holder det på. Når jeg først sovner så er jeg våken ca. en gang i timen og går på do, så det blir ikke mye sammenhangende søvn her gitt. Slitsomt!

Skrevet

Jeg har det akkurat det samme! Våknet kl 3 i morges, klart ikke å sove igjen. er sikkelig trøtt nå, men har en 5 åring å passe på :( Det er slittsom!

Skrevet

Jeg sover utrolig dårlig.. Er mye trøtt dagene, så det blir jo alltids middagslurer. Men det er jo bare det at jeg sover like dårlig selv de nettene da jeg ikke sover på dagen:( Er noe som har komt i andre trimester, for jeg har aldri hatt det sånn før. Våkner kanskje 5 ganger om natta, og må opp på do to ganger. Håper det ikke blir verre:p

Skrevet

Så kjedelligt for dere, det er jo fryktelig å gå med underskudd på søvn i lengre tider. Jeg sover desverre som en baby hele natten utenom hvis ikke minsten vekker meg for han drømmer eller eldste må på do.

Jeg må min. ha 9 timer søvn hver natt noe jeg desverre ikke får nå som jeg har så høyt tempo med jobb, skole og de små jeg har fra før. Brukte 3 dager i starten av påsken på å sove meg inn igjen:)

Lykke til de sovingen, håper det bedrer seg for dere.

Skrevet

Søvn, hva er det for noe?

I min verden heter det power naps, for sover ikke mer enn 1-2 timer i strekk maks før jeg må på do, slippe ut katten, snyte nesen, kjefte på min kjære for han snorker, har mareritt osv.

Savner virkelig søvnen min :(

Skrevet

den der hørtes veldig kjent ut gitt..

legger meg rundt de tider selv,kan ta 1-2timer før jeg sovner og da kan jeg sove 2-3timer og da lys våken :(

men heldigvis så gjør det ikke meg noe siden jeg er arb.ledig så jeg får tatt igjen resten av søvnen på morran eller ut på dagen..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...