Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Kjære alle gamle og nye kjente her inne! Jeg har vært litt tyst de siste månedene. Men har lyst til å fortelle at alt er bra med meg og min lille tass! Jeg er nå drøye 25 uker på vei, det spenner og sparker i magen, og alt er herlig og fantastisk:)

Magen strutter, og jeg synes det går fort framover. Jeg har termin 18. juli, og det er jammen ikke så lenge til lenger.. Svangerskapet var litt slitsomt de første fire månedene. Jeg hadde tre store blødninger, det var et blodkar i morkakeanlegget som gikk, og det var ikke noe hyggelig. Men jeg ble godt fulgt opp, og tasset sprellet på ultralyden hver gang. Sterke snuppen!! Jeg venter sannsynligvis en gutt :) Etter det har jeg hatt en runde med veldig sterke og alt for tidlige kynnere, det kom etter en uke med intens jobbing utover kveldene og masse adrenalin. Jeg klarte rett og slett ikke å få ned pulsen igjen.. På Riksen trodde de jeg aborterte. Det var helt jævlig. Men nok en gang - tassen hadde slett ikke tenkt seg ut! Nå er jeg sykemeldt 50%, og det kjennes bra.

Ute skinner vårsola, og inni meg er det en utrolig lykke. Jeg ønsker alle prøvende tvi, tvi! Alle gravide noen gode og fine måneder. Og alle gode mammaer ønsker jeg en strålende vår!

Stor klem

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141676306-en-liten-oppdatering-fra-meg/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :o) Så godt med et livstegn fra deg.Jeg har lurt så veldig på hvordan det går med deg. Du har jo virkelig hatt noen tøffe måneder. Huff, jeg føler virkelig med deg. Så godt at det nå går bra, og at du får tid til å ta det litt med ro.

Jasså, så du blir en av de få guttemødrene her inne. Så gildt :o) Det tror jeg jeg og blir, men jeg må vente til ul på fredag for å få vite.

Kos deg masse videre :o)

Hei :) Å, nå ble jeg glad! Så utrolig at alt står bra til med både deg og lille Tassen :) Håper du får en rolig og fin avslutning på svangerskapet, uten noe som helst slags form for dramatikk :)

Ta godt vare på deg selv og lille vennen i magen :)

Stor klem fra

Annonse

Hei!Så morsomt å høre hvordan du har d!Jeg har termin 16 juli-også med en gutt!Så da ligger vi likt!Spennende!Jeg skal føde på Ullevål.Hva med deg? jeg jobber foreløpig 100%, men kjenner at det er utrolig krevende. Har i tillegg en aktiv jente på 6 år som krever sitt etter jobb, og en svært stressende jobb, og har ofte kynnere på kvelden. Sover i tillegg lite grunnet såkalt uloige ben.Kanskje vi kunne treffes med våre mager hvis jeg blir sykmeldt?

Lykke til videre. dette er en herlig tid synes jeg, hvor vi kan vagge rundt med våre vakre mager!Jippi!

Så bra å høre at det går godt med deg og lille i magen :)

Tøff start du har hatt ja...men satser på at resten går som smurt da! Flott du har blitt delvis sykemeldt - ta vare på deg selv og tassen - det er det viktige nå :)

Lykke til videre!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...