Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Dere som har barn i alderen 9-12 mndr, er dere begynt med kun en lur til dagen ? Mine er snart 10 mndr og jeg merker at det er på tide. De sover kun en halvtime på siste lur, og sover også veldig bra på nettene. Men det kan nok bli en utfordring å holde dem i ånde på formiddagen, for jeg må jo legge dem litt senere da, enn de er vant til. Tenker jeg må drøye til etter lunsj, ca 11.30, før jeg legger dem ? Vanligvis legger jeg dem ca 10. Noen som har efaringer de vil dele ???
Alva♂️♂️♂️♀️ Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 Mine to yngste gutter var 10-10,5 mnd når vi kuttet ned til 1 lur på dagtid, eldste var en del eldre, men det mye fordi jeg ikke skjønte at det var det som måtte til for å få en bedre (kortere) leggerutine på kveldene, hehe... Vi har lagt våres rundt 11.30 når vi kuttet ned til en dupp ja.
Frk Vims Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 De to eldste husker jeg ikke helt, men nr 3 begynte med en dupp når han var 10,5 mnd, la han kl 11 hver eneste dag. Minsten begynte med en dupp fast ved 9,5 mnd. Nå legger jeg han ca 11.30, men ikke helt fast tidspunkt. Er ustabil på natta lilletroll, så det er litt variabelt av den grunn.
Gitte ♥tvillingmamma♥ Skrevet 5. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 5. april 2010 Takk for svar. Da prøvde jeg en lur igår, og det fungerte dårlig. De var dautrøtte på formiddagen. Så det var et slit å holde dem våkne til de kunne legge seg. Fikk såvidt i dem mat. La dem 11.30, de sov da til 13.30. Ettermiddagen gikk greit. Men jeg tror jeg drøyer rutineendringen noen uker.... Så tilbake til normalen idag. To lurer :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå