blå og rosa+lillebror Skrevet 4. april 2010 #1 Skrevet 4. april 2010 Er i min første pp, har IKM i dag, men tror kanskje jeg har litt lengre syklus, så IKM egentlig skulle vært om 2 dager, da 30 dagers syklus. Har gått på p-piller, så har ikke helt oversikt over syklusen. Testet negativt på IKM ved forrige graviditet, og testet positivt 4 dager over IKM. Uansett, tok en test i dag og den var negativ. Hadde sex, og etterpå kom det litt lyserødt blod/utflod på papiret. Veldig lyst og veldig lite. mener jeg hadde en liten blødning rett før IKM sist og, men husker ikke helt. Noen synspunkter? Er det enda håp eller skal jeg slippe skuffelsen frem?
Gjest Skrevet 4. april 2010 #2 Skrevet 4. april 2010 her er det nok både og.. kan desverre ikke si mer enn at du får vente noen dager og ta en test.. men så lenge mensen ikke slår inn for fullt, så fins det et håp ;-)
★tøysekroppen&prinsene★ Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 hmm.... negativ test og blod så tett oppunder ikm er jo ikke akkurat forenlig med en graviditet....tror jeg personlig hadde tenkt sånn ihvertfall...kan jo være begynnelsen på mens eller som du sikkert håper på_festeblødning_ lykke til uansett!
LoveInMyTummy Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Jeg har nesten samme historien. Jeg har følt meg gravid i 2 uker. Testet negativt onsdag og lørdag. I går begynte jeg å blø etter sex (bare litt lyserødt), og nå i kveld ser det ut som om TR kommer:(
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå