vekten desember baby Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Har slitet med lange og ustabile sykluser. Har derfor denne mnd gått på pergotime. Det jeg lurer på er om når jeg kan forvente med positiv EL. Er i dag på dag 15 og ingenting har skjedd enda.
Ella78 m/ A&M Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Vet du, jeg husker ikke! Jeg er også på første pergotimekur nå, over to år siden sist, så det har jeg faktisk glemt. Syklusene ble jo mer stabile, men husker ikke hvor lange de ble... Så så mye hjelp var det i svaret mitt... Lykke til!
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Syklusen blir noe lenger (enn 28 dager) når man går på pergo. Har tidligere fått EL på dag 17, 19 og 21 med pergo. Har også ustabile sykluser, alt fra 26 til 35 dager. Har gått på fire doble pergo-kurer uten postivt resultat, nå er jeg i gang med første trippel-kur, begynte syklusdag 3, er i dag på syklusdag 4 Skal inn til UL på dag 12-14 og nye blodprøver dag 21, samt utvidete bl-prøver på dag 24-28. Håååååååper på resultater nå da Lykke til pergo-jenter og ha en fortsatt god påske Klem fra
kvinne29-m/tvillinger Skrevet 5. april 2010 #4 Skrevet 5. april 2010 Hei! Når jeg har gått på pergotime har jeg sykluser på 35 dager. Det har vært helt stabilt på 35 dager i pergo mnd og pause mnd. Ellers har jeg ikke eggløsning og sykluser på 45-60 dager.... Så jeg har ikke hatt eggløsning før dag 19-20. Når jeg har tatt pergo kjenner jeg veldig godt at jeg har eggløsning
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå