Drømme Stress ned-mamma Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 ...har ingen garanti for at jeg har hatt eggløsning, men hvis tempene stemmer, så er jeg ca 14 dpo i dag, ± 1 dag. Siste (to-tre-fire) dagene har jeg fått all slags kasta på meg, syns jeg. I tillegg til det normale pms-kjennetegnene som ømme pupper (au!) og rimelig lett irritabel, så har jeg med jevne mellomrom skikkelig mensmurringer med vekselvise smerter i korsrygg og mage. Når jeg legger meg om kvelden, går alt rundt for meg. Skikkelig svimlebyger, og ikke bare om kvelden, men mest da. Har omtrent null utflod, what so ever! Er så tørt der at det er ikke så morro å prøve seg på noe under dyna, for å si det sånn! Hehe. (alt går jo da..høhø) ingen tester i hus, for de brukte jeg jo opp rett før alle røde dagene kom!! Haha! Men har bestilt, så håper på testefest på tirsdag eller onsdag!! Jeg vet ikke hva jeg skal tro eller føle akkurat nå.. Jeg vil såååå ha hatt eggløsning helt av megselv! (med hjelp av vekttap og bidronninggele) Men tør virkelig ikke tro på noe som helst....har gått på én smell for mye der, tror jeg. Huff... 17 mndr med prøving nå.. sporadisk og/eller manglende eggløsning. Alt har gått galt rundt oss siden i fjor sommer, men nå begynner alt å ordne seg igjen, endelig....hadde vært så fint nå... *sukk* fra meg
nicki82 Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 Åh..skulle bare ønske at jg kunne ha levert et par g-tester jg har liggende på boden med en jet-fly, så vi alle kunne få sluppet den laaange ventetiden frem til tirsdag/onsdag.....huff...hehe Men det skal nok sies at jg ser et lite lys i enden av tunnelen for din del, ut fra det du beskriver!! Håper viirkelig at det blir en god slutt på påskeferien og en fantastisk start på et laaangt og flott svangerskap!!!! Krysser alt jg har og ikke har, for deg og spire
Drømme Stress ned-mamma Skrevet 4. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 4. april 2010 Tusen takk for kryssinger alle sammen Og nicki82......skal du alltid ha meg til å grine en liten skvett du? Hehehe.. Men takk for fine ord...og håååper du har rett!! (of course) ..men jeg må si..det er faktisk litt befriende å ikke ha noen tester akkurat nå. Hehe. Litt deilig å bare....la det vær. Prøver å innstille meg på at det bare er fullstendig tilfeldig og at det er våren (eller hva man skal kalle det) som gjør at tempen er litt høyere. Og har sikkert problemer med balansenerven, derfor jeg svimler.. og i går fikk jeg det for meg at det er sikkert blindtarmen som gjør at jeg får vondt i magen. Haha! Herregud..høres jo bare værre ut når jeg prøver å bortforklare det... Jajaaa. Da var det bare å sløve et par dager til og koooose meg med tanken på at jeg rett og slett ikke vet noenting.
Musemor med tre søte små Skrevet 4. april 2010 #6 Skrevet 4. april 2010 Så gøy, håper virkelig du er gravid. Skal krysse fingre og tær for deg XXXXX XXXXX XXXXX XXXXX Lykke til
nicki82 Skrevet 4. april 2010 #7 Skrevet 4. april 2010 Så det du prøver å si at du er også litt sentimental???...Hmmm..mon tro om jg ikke finner det på symptomlista??? ....hehehehe Husker selv jg spiste mye rart i prøvetiden så jg kunne tolke kvalmen som enda et symptom Det er jo egentlig derfor det er så "kjedelig" å skrive inn her når man nærmer seg IKM. Det er jo så mange innlegg herinne som handler om det evinnelige EL-jakten og nedturer gang på gang, så når det kommer innlegg med et snev av håp, er det så enkelt å henge seg på og heise forhåpninger til hverandre. Det er bra du tenker realistisk og nyter uvitenheten...da ser du kanskje ikke at jg nå har dumpet et stooort lass med babystøv på dg Ha en fortsatt fin påske, og hold oss oppdatert :*
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå