GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 dette er mitt 2 svangerskap,men det er helt forskjellig fra det første. har vært i kjempe fin form, merker egentlig at jeg ikke er gravid, litt ømme brystvorter og litt mage, men ikke stor. Gruer meg til UL selv om jeg brude glede meg. Kjenner ikke noen forsterbevegelser er 16 fulgåtte uker i dag, er ganske slank.mEr redd ungen er lam, eller at babyen magler bein.. bare føler det er noe galt=( Noen andre som kan berolige meg? Trodde man skulle kumme kjenne fosterbeveglser tidligere 2 gang?? uff klarer ikke å gleder meg over dette før jeg vet at alt er bra, bare vet ikke om jeg tør å gå på ul=(
Alltid usikker+2 prinsesser Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Jeg kjente ikke bevegelsene første gang før jeg var i uke 32. Og til og med da var det lite jeg kjente pga hvordan morkaka var plassert. Opp i uke 36 så kunne jeg se bevegelsene utpå magen, men kjente dem egentlig ikke. Nå denne gangen kjente jeg liv mye tidliger i uke 15 pga at morkaka ligger mot ryggen. Denne plasseringen har veldig veldig mye å si. I første svangerskapet mitt så var jeg livredd, spesielt pga at jeg ikke kjente noen bevegelser. Var helt sikker på at noe var galt. Ble ikke særlig kvalm eller noe heller og fikk tom blodning et par ganger. Men jente mi er 4,5 og veldig veldig frisk og rask. Tror alle gravide har disse tankene, eller de fleste. Denne gangen, selv om jeg kjenner mange bevegelser daglig og har vært på 2 UL (er 26+2 idag) så er jeg fortsatt redd for at noe er galt. Kanskje det er noe de ikke klarte å se på UL, eller kanskje noe i hjernen som ikke blir oppdaget før etter fødselen. Blir ikke rolig før til etter at jeg får babyen i armene mine. Synes også UL var en veldig skummel opplevelse, men håper du klarer å slappe av og nyte det. Går som regel bra som "de" sier!
lykkelig med2 gutter Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 hei hei Jeg er i uke 18. Kjenner veldig lite bevegelse.... kjente uke 19 første runde... har også vært litt urolig ang bevegelse, men har sånn dopplerapparat,som gjør at jeg har hørt hjertelyd fom uke 11! DET beroliger meg! Lykke til!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 4. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 4. april 2010 ja har oxo det så har hørt hjertet siden uke 11=) men er forsatt kjempe redd når jeg forsatt ikke kjen nme noe=( dette er mitt 2 svangerskap.... hører heller ikke at ungen sparker når jeg lytter etter hjertet med angelsound=(
lykkelig med2 gutter Skrevet 4. april 2010 #5 Skrevet 4. april 2010 det har ikke jeg heller hørt! husk at sjansene for at noe er galt er minimale, kos deg med tanken på den lille som bader der inne, og gled degheller til å se barnet ditt" Du vil bli overasket over hvor mye bevegelse det er, selv om du ikke kjenner noe Jeg og alle andre her inne har trua på at alt er bra med den lille, og om ei uke er du inne her igjen og skriver om hvor fantastisk det var på UL! Kos og klem
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 4. april 2010 Forfatter #6 Skrevet 4. april 2010 snill du=) får håpe alt er bra=) har du vært på ul???
Checkit Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Jeg var som deg....DRIT redd og HELT sikekr på at dte var noe galt med ungen....ødela første helg ai påsken for meg, og natta før UL på tirsdag sov jeg ikke i det hele tatt og var kvalm og på gråten når vi kom på sykehuset....Men med en gang jordmor begynte å titte rundt, var den en MEGET ivrig liten krabat som vinket til oss, smattet og veiva rundt med armer og bein (hadde ikke orket mer enn ett glas melk til frokost, så det folk sier om brus og sjokkis før UL er bare TULL! ungen rører på seg passe uten sukker kick:)) Alt var helt supert og jeg fikk beskjed om at jeg ikke trengte mer UL....så bare GLED deg!! Det går SÅÅÅÅ bra!!!! PS: etter UL har jeg kjent masse liv, så trur det bare var jeg som gikk rundt og var supernervøs, slapper du av kjenner du nok noe snarT! STOR klem fra meg!
GRAVIDMedNr2*FØDEKLAR* Skrevet 5. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 5. april 2010 dere er så snille=) takk for svar=) håper dere har rett.... men tror jeg ikke klarer å slappe av før jeg ser det selv=) er mest redd for at babyen ikke er hel... hvilken uke var du på ul?
lykkelig med2 gutter Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 Var på privat ul i uke 8, men var da for tidlig å se bevegelse, men hjertet slo og ungen var så stor som den skulle.. nå skal jeg på ul den 15. Når har du temin? virker som vi kan være ganske like der? Jg har mensterm den 13. sept
Checkit Skrevet 5. april 2010 #10 Skrevet 5. april 2010 uke 19....og etter det har jeg kjent masse liv....så detta går kjempe bra vettu! Men jeg klarte heller ikke høre på noen andre, lykke til da:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå