Glade meg:-)3 småjenter<3 Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Har ikke vært den mest aktive prøveren denne pp, så regner ikke med noe resultat. Ikke tenkt noe særlig over det i det hele tatt. Men herregud så ømme puppene mine har blitt, gubben holdt på å få seg en på tryne da han tok på dem. Har sløvet hele påsken, men kan jo sovne i stående stilling, Har ikke spist blåmugg ost før, har nå spist 2 pakker på 2 dager! Ja ja, har IKM på onsdag, så vi får se! Skal nyte siste delen av påsken med et glass rødvin i kveld. Er i tilfelle ikke gravid før jeg tester til uka! God påske jenter!
yeah:) Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Så spennende!!:)Er jo absolutt muligheter for at du er gravid ut i fra det du skriver:) Nyt et glass vin i kveld...hvem vet,kanskje siste sjanse på en lang stund;)
Julie_82 Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Så spennende:) Men mener man ikke skal spise myke oster eller oster med blått i mens man er gravid, så kanskje vær litt forsiktig med det?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå