Mammatiljente-09<3 Skrevet 3. april 2010 #1 Skrevet 3. april 2010 Har en 6 mnd gammel datter som ikke vil ligge å leke på gulvet alene! Etter ca 5 min så syter hun, og det hjelper ikke å la henne syte heller for da går det over til grining...:/ Hun har vert en rolig, blid og snill jente frem til da hun tippet over 6 mnd...eneste som går om dagene er enten at jeg leker på gulvet med henne...da er det greit..eller at hun sitter på fanget og koser! Noen tips til hva jeg kan gjøre? Eller noen ide på hva dette er for noe?
Renate har ♂09, ønsker 1 til Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 Sånn er det her også. Var null problem før.. Men nå... Aldri. De begynner å bli såpass store nå og krever mer oppmerksomhet.
Bumblebeee Skrevet 3. april 2010 #3 Skrevet 3. april 2010 Jeg tror det er ganske vanlig. De kommer gjerne til et punkt der de gjerne ønsker å nå ting, komme seg rundt, men klarer det ikke enda, og det kan gjøre dem utålmodige. Det er ihvertfall min erfaring. Det går over:)
Alltid Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Mine små har vært sånn siden de ble født. Det går over, men det tar både tid og "trening"...
fjellgeita♀09 ♂10baby14 Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Akkurat samme med jenta vår. Grunnen til at de syter mer nå er nok fordi de har så lyst til å kommer seg fremover, ta på ting som er langt unna. De er frustrerte fordi de bare må ligge på stedet hvil, når de helst vil farte rundt. Så fort de lærer å åle seg frem, krabbe osv, så blir det nok bedre vil jeg tro. Bare at da må man løpe etter dem istedet for
Mini09&Lille12 Skrevet 3. april 2010 #6 Skrevet 3. april 2010 Signerer de over her. Akkurat sånn mener jeg det er også. Gullet mitt var og er sånn nå. Overgangen fra å bare ligge der til å komme seg rundt selv og til å kunne gå. Så har vi jo separasjonsangsten som kommer rundt 7-8-9 måneders alder da. Da er jo bare mamma bra nok og skal helst sitte på armen hele tiden. Man blir sliten ja. Man får prøve å tenke de er små bare en liten stund og se det positive og koselige. Men jammen er det mange ganger jeg kunne ha tenkt meg hørselvern. hihi!!!
Mammatiljente-09<3 Skrevet 4. april 2010 Forfatter #7 Skrevet 4. april 2010 "Godt" å vite at det ikke bare er oss som sliter med dette problemet! Hun åler seg, så er ikke det at hun ikke kommer seg rundt..men virker som hun "glemmer" litt hvordan hun gjør det ifra dag til dag:P Prøvde igår å ha leketeppet i nærheten av meg hele tiden, sånn at hun så meg bare hun snudde litt på hodet og det funket:) Så virker som det er litt separasjonsangst...men håper det også bare er en periode:) Hun er jo ikke akkurat vant med å se andre mennesker enn mammaen sin(er alene 100% med hennne)...så det er nok litt ris til egen rumpe at det bare er oss 2 stort sett hele tiden:P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå