Gå til innhold

spm om utskrapning i narkose ved MA

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hei, et spm til dere som har opplevd MA, kan man kreve og få utskrapning og narkose? Jeg har store traumer fra en SA som resulterte i sprukken eggleder og indre blødninger. Er nå redd for at jeg har hadt en MA, vil ikke få dette bekreftet før gyn er tilbake neste uke, for først da kan man sjekke om der er event. hjertelyd eller ikke.

De kan vel ikke tvinge meg til og ta tabeletter da for og få ut alt om det ikke er levnde? Da kommer jeg til og nekt i såfall, klarer ikke og gå gjennom mer blo å smerter. Håper noen kan svare meg, er så stressa nå!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg holder en knapp på utskraping. Bare forklar slik du gjør det her så vil de nok forstå deg.

Skrevet

okei, takk for svar :)

Håper jeg ikke trenger noen av delene og at det lever... men jeg er ganske så sikker på at det ikke gikk denne gangen heller.

Skrevet

Holder også en knapp på utskrapning,fikk det med MA'en min, fikk egentlig ikke tilbud om annet siden jeg var såpass langt at de følte det ville være bedre for meg med utskrapning, har hatt MANGE SA'er og føler at det var enklest med utskrapning faktisk, da er man ferdig med det og har 'bare' blødninger noen dager, om du føler det som du gjør så nekt noe annet enn utskrapning,kan umulig tro at de tvinger deg til medisink abort

MEN håper virkelig du ikke trenger det.... :)

Skrevet

Det valget skal du få ved en evt konstatering av MA.. Så sant ikke det er medisinske grunner til at du ikke kan noen av delene.. Jeg har hvertfall fått velge begge gangene jeg har opplevd MA.. Og jeg må si at uskrapning var helt klart en bedre opplevelse enn stikkpillene :)

Masse lykke til :)

Skrevet

Tusen takk for svar :) ja nå er det ikke mange dagene til jeg får svar. skal ringe gyn når de åpner på tirsdag og be om hastetime (håper jeg får enten samme dag eller dagen etter) er så tungt og gå å ikke vite.

Skrevet

Heisann =)

jeg fikk stikkpiller,og hadde et mareritt med det...måtte inn på sykehuset 10.ganger pga rester som var blitt betent og var igjen...fikk jo da til slutt en utskrapning i narkose,og dette var absolutt tingen..smertefritt i tillegg at du var sikker på at alt er ok :)

lykke til hvertfall og håper det beste og at det gyn hører et lite hjerte banke :) tvi tvi

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...