Gå til innhold

Til Dere Som Har Opplevd MA..

Anbefalte innlegg

Skrevet

Nå forestiller jeg meg sikkert det værste, men i og med det er påske og legesenteret ikke åpner før tirsdag, så lurer jeg på om dere kan hjelpe meg litt å fortelle hvordan dette var for dere..

Jeg er 5+3 og har ikke et eneste symptom ennå, i forgårs fikk jeg pluttselig "mensvondt" i magen og når jeg gikk på toalettet var det en tynn stripe med brunt tynnt vannaktig greier i truseinnlegget..

Har ikke hatt vondt bortsett fra akkurat den kvelden, men det kommer ut bittelitt av dette fortsatt når jeg går på toalettet...

Har lest at folk som har opplevd MS ofte mister alle symptomer osv, men jeg har fortsatt ikke merket noe. Alle mulige tanker går gjennom hode mitt konstant og jeg er så redd for at det kanskje ikke er noe der lenger :(

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Det er jo ikke alle som har symptomer heller,eller får de seinere...

Når jeg hadde ma'en min, hadde jeg masse symptomer men mistet de nesten 4uker før ma'en ble konstantert,men viste at det hadde skjedd..

Hadde prøvd og slappe av og kontaktet lege over påsken og bedt/krevd om det trengtes enn tidlig ul, da får du iallefall vite og slipper og bekymre deg :)

Skrevet

Tusen takk for svar =)

Jeg håper alt er som det skal, er bare skikkelig redd pga det brune som kom ut, og at jeg ikke har symptomer. Jeg sammenlikner nok med forrige gang, for da hadde jeg alle mulige symptomer helt fra 1uke før IKM.

Men hvis alt er som det skal, så burde jeg vel bare være glad for at jeg ikke har noen "plager".. Synes bare det er rart at ikke puppene er ømme en gang... hmm

Skrevet

Jeg mistet aldri symptomene før MA'en var konstantert.

Litt brunt utflod er ikke farlig eller unormalt, så lenge det ikke er ferskt, rødt blod kan du ta det med ro.

Jeg har også et barn fra før, nå jeg gikk med det, hadde jeg ingen symptomer.

"Menssmerter" tidlig i svangerskapes kan bety at livmoren utvider seg, og det skal den jo.

Men så klart, er du veldig bekymret, kan du alltids ringe legevakten, eller legen din på tirsdag.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...