Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #1 Del Skrevet 3. april 2010 Jeg husker jeg logget meg på i 2006 og det var flere tusen innlogget og tilsvarende mange gjester. Nå er du heldig hvis det er noen hundre. Ser at dere legger ned barnetmitt, så da er det vel også et tegn på at den siden ikke er så populær. Hva gjør dere for å beholde brukere og få nye? Burde dere ikke ta en skikkelig gjennomgang av alle forum DDE har og minst halvere? Du får jo ikke svar på de fleste av de likevel? Bedre å ha noen som fungerer?! Skravlesiden før var raskt fylt med flere sider på en dag, gjerne 5-6. Nå kan du finne innlegget ditt flere dager senere, fortsatt på førstesiden. Det er kjedelig med så lite aktivitet :-( Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
webmaster Janne Skrevet 6. april 2010 #2 Del Skrevet 6. april 2010 Jeg har forståelse for kritikken din, men fortvil ikke: mye vil skje på BarniMagen og DinBaby de neste månedene. En del endringer er, som du kanskje kan se, allerede på plass. En del endringer har skjedd mer i det skjulte. Og vi har også mye mer på blokka. Fokuset vårt fremover kommer til å være på tips, råd og veiledning til gravide og foreldre– og mindre på ”skravling” og underholdning, men vi håper og tror at de endringene vi nå gjør vil bli satt pris på. Lenke til kommentar Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå