Gå til innhold

Litt av en ... onsdag!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, for det var onsdag det skjedde; time hos gynekolog og time hos akupuntkør. Begynte dagen med fryktelig mange måler i mageregion og fra knærne til anklene. Og mye prating om alt som har med graviditet å gjøre. Hun anbefalte meg å teste etter el, sa temp-chartene mine er helt berg-og-dalbane. Så det skal jeg gjøre, i tillegg til å gå til henne hver uke denne mnd. Litt senere på dagen var det tid for celleprøve og time hos gynekolog. Dette besøket endte med utredning - eller, kalles det utredning når det er blodprøvetaking, røntgen av underliv og sædprøve?! Litt usikker på hva det kalles, men godt å bli tatt på alvor og greit å begynne med noe, tror i første omgang at han tester om jeg har eggløsning denne mnd, så får vi se hva som skjer:) god påske til alle dere herlige jenter her! Litt om meg selv; har vært prøver i ti mnd, ønsker så gjerne et søsken til mitt barn på 2,5!! Hatt mye symptomer de siste 6 mnd, føler på meg noe er galt og setter veldig stor pris på å ha en lege som tar meg på alvor!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...