Gå til innhold

Kan noen gi meg et tips til dessert eller kake som jeg kan lage på søndag (skal servere lammestek først)

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Tilslørte bondepiker er en suksess..

Fruktsalat

Bløtekake med kiwi og jordbær

Hermetisert frukt som f.eks pære

Ostekake

Gulrotkake

Ostekake... namnam...

Men bløtkake rett og slett kanskje? Fikk lyst på noe med krem egentlig. Eller fruktsalat med krem?

Gulrotkake er jeg egentlig litt lei.

Tilslørte bondepiker er jo en schläger som alltid er poppis.

Heeeey, måtte du komme med så mange forslag da? Jeg greier ikke velge:-p

Hehe, thanks, babe:-)

Bløtkake er enkelt og veldig godt da!!

Tror det poppet opp grunnet et veldig søtbehov jeg prøver å fortrenge her.

Jeg lurer egentlig på om det er vanlig å servere noe søtt etter en påskefrokost jeg.. For i tilfelle blir 1. Sent på meg i natt 2. Tidlig opp for å dra til bakeren.

Altså, jeg hadde satt veeeeldig stor pris på noe søtt etter påskefrokost:-D Men jeg er glad i søtt altså.

Dra til baker'n. Hyggeligere å være uthvilt til besøket kommer enn å streve i natt. Jeg er selveste nattbakeren, så jeg vet hva jeg snakker om:-p

Hva med vafler? Sånn når frokosten har lagt seg litt liksom.

Annonse

Hva med en trifle? krem, kakesmuler, frukt eller bær og litt rom (essens). Jeg skal lage en sjokolade trifle med sjokoladekakesmuler, sjokoladepudding laget med krem, kondensert melk og litt nøtter...mmm

Sjokoladetrifle hørtes digg ut!!! Vil gjerne ha oppskrift, selv om jeg nå til slutt bestemte meg for å lage snickerskake (har aldri laget den før, men hørt mye skryt).

Pavlova fikk vi servert i dag av de samme som kommer hit i morgen, så det utgår dessverre, men er en av mine favoritter:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...