Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 sambo og jeg har alvorlige tillittsproblemer da han har løyet ekstremt mye, og gått mye bak ryggen min. Hver eneste gang jeg har snudd ryggen til, så har han løyet til meg om hvor han er, hvem han er sammen med og ALT annet. Har sagt at én eneste gang jeg tar han i løgn, uansett hva det er om, så er vi ferdige med hverandre. Nå i påska er vi hjemme hos hver vår familie, og da jeg møtte han tidligere idag, så jeg på telefonen hans. Alt av anrop og meldinger var slettet. Jeg gikk inn på nett å sjekket samtalespesifikasjonen hans, og der ser jeg at han har vært våken hele natta og morgenkvisten. Altså han har løyet. Hva skal jeg si til han? Kan jo ikke si at jeg har logget meg inn på hans telefonside på nett akkurat..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Mmm jeg ville droppet fyren om du har 0 tillit til han, ikke vits i og slite seg ut på en fyr som lyver og du bruker masse unødvendig energi på!
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Så lenge han har sviktet tidligere, å du ikke hadde noen tro på det han fortalte i dag så har du vel grunn til og sjekke. Du hadde jo også rett! Men nå må du jo holde det du har sagt da..
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Når tilliten er så dårlig at du må snike deg inn på tlf-loggen hans (dømmer deg IKKE) så mener JEG at dette ikke er ett forhold å holde så mye på.... En ting er sikkert, at DU lever ETT liv, og det fortjener du å leve så lykkelig som bare du kan gjøre det, og det gjør du ikke sammen med en mann som du ikke stoler på. Det er vondt å ikke stole på den som skal være den man skal stole mest på i verden, og voksne folk har vanskelig med å forandre seg, så jeg hadde ikke giddet mer om jeg var deg... Jeg har ett motto når det kommer til forhold: Har man ikke tillit har man ingenting....
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 HI her Er bare så jøvlig kjipt...Trodde virkelig det skulle bli forandring, da jeg gav han den siste sjansen.. Kjipeste er at vi nettopp har fått ei ny leilighet med TRE mnd oppsigelse, og har ei datter på 2 mnd:(
MammanTilLilleLilly <3 Skrevet 2. april 2010 #6 Skrevet 2. april 2010 Føles nesten ut som det er meg selv som skriver innlegget ditt.. Har hatt det på akkurat samme måten. Jeg tok motet til meg, sa vi måtte flytte fra hverandre. Hadde også 3 mnd oppsigelse. Han flyttet ut nå, på EGET iniativ, planen var å bo sammen til oppsigelsen har gått ut, men det funket ikke, han betaler meg halve husleia ut oppsigelsestiden, siden jeg må bo her aleine.. Glad når oppsigelsestiden er over.. Er jo kanskje en mulighet for deg også? Uansett, Lykke til, og videre god påske! Klem
Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Jeg har egntlig ikke lyst til å finne meg en ny leilighet..har ikke jobbet meg opp til å få foreldrepenger, så blir jo overgangsstønad når vi flytter fra hverandre.. Tror dere jeg klarer det med en husleie på 7500kr i mnd alene?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #8 Skrevet 3. april 2010 Dette er sikkert noe han har holdt på med lenge, og som følgelig er en del av hans personlighet. Han gjør dette mot deg fordi han kan. Fordi han vet at du kommre til å tilgi og tilgi og tilgi og tilgi - helt til det uendelige. Utsagnet om at "tar du meg i løgn en gang til, så er det slutt mellom oss" tyder på en notorisk lystløgner som overhode ikke har noe som helst kontroll over dette. Han kommer aldri til å klare å endre seg, så enten må du lære deg å akseptere denne vesentlige delen av ham, eller så må du finne på noe mer fornuftig. Jeg hadde aldri latt mitt barn vokse opp med en slik rollemodell, men det tillater kanskje du? Uansett; lykke til!
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #9 Skrevet 3. april 2010 Nei, tror 7.500 blir i tøffeste laget - hva med å finne seg noe litt rimeligere?
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #10 Skrevet 3. april 2010 Beklager at jeg sier dette, men du sier ting på måter som får meg til å tenke at du er en umoden liten fjortis. Jeg håper du faktisk er ung og dum, at du ikke er en "gammel" kjerring på over tredve som gidder å finne deg i dette. Det er det jeg mener, man er passe dum og uviten hvis man finner seg i slikt som dette. I dette tilfellet, der din partner gjør noe så alvorlig som å lyve for deg, så tar det ikke mange innleggene før samtaleemnet er over på husleien, overgangsstønad, om du klarer det osv,. når temaet heller burde vært noe så seriøst som at ditt barn sansynligvis ikke kommer til å vokse opp med sin pappa. Jaja, vi prioriterer alle forskjellig. Men først og fremst; BLI VOKSEN.
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #11 Skrevet 11. april 2010 Noen som har noen brukkbare tips for hvordan jeg kan "går frem" for å få han til ordentlig skjønne alvoret, og hvor såret og skuffet jeg egentlig blir? Han klarer jo tydeligvis ikke å skjønne det når jeg SIER det til han, så i går kveld gikk jeg vel langt for å få han til å forstå.... Det har seg slik at jeg var ute på byen alene mens han var b-vakt, Og jeg kysset med en annen mann. Dette fortalte jeg han i dag, med det eneste formålet å såre han. Vet det kanskje høres sykt ut.. Men vil bare at han skal KJENNE og FØLE hvordan det er å bli skuffet og såret av kjæresten sin. Etter at jeg hadde slengt det i trynet hans, så sa jeg "Hvordan føles det nå? jeg gjorde dette bare fordi jeg ville at du skal kjenne på de følelsene JEG har hver eneste dag sammen med deg, og hver eneste gang du lyver til meg" Han svarte tilbake at jeg kunne ikke sammenligne utroskap med løgn, så han skjønte ikke mye av det jeg prøvde å formidle likevel..
Anonym bruker Skrevet 11. april 2010 #12 Skrevet 11. april 2010 Hvem er Sambo? Hunden til nabon heter det..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå