2 deilige fra før, nå nummer 3 Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Hei! Ja, så er det to uker siden ikm, og jeg ser ingen tegn til tante rød. Hva skal jeg gjøre? Jeg tok noen tester like rundt ikm, men de var veldig negative. Men jeg vil bli gravid. hva skal jeg gjøre? Jeg kjente jo at jeg hadde el, og vi hadde bevisst mye sex rundt den tiden. ÅHhhh.... frustrert. Tør ikke teste igjen. hva tror dere? Jeg har to barn fra før...
Julie_82 Skrevet 3. april 2010 #4 Skrevet 3. april 2010 Jeg har kun testet veeeeldig svakt positiv ved 6 uker, første gangen, og andre gangen var testen negativ ved 6 uker, selv om jeg var gravid. Så test igjen, og hvis den blir negativ stikker du til legen og ber om blodprøve
Flutili Skrevet 5. april 2010 #5 Skrevet 5. april 2010 Jeg testets og først positiv etter ei uke med forrige mann.
2jenter_og_babygutt<3 Skrevet 5. april 2010 #6 Skrevet 5. april 2010 Uff, kjenner til den følsen. Men vill anbefalle deg og teste igjen. Må selv overbevisse meg at jeg skal teste. Men hos meg er det ganske så tidlig, så jeg ha litt tid igjen;-) Skal prøve å følge med deg, bli artig å ser hva som ha skjedd. Lykke til:-D
to herlige karer + baby 7.3.12 Skrevet 5. april 2010 #7 Skrevet 5. april 2010 Jeg er 6 dager over ikm, testet negativt senest igår:-( Kjedelig å ikke vite. Krysser fingrene for oss begge:-) Jeg har forresten også to barn fra før Ville testet igjen viss jeg var deg;-) Lykke til
ftone Skrevet 5. april 2010 #8 Skrevet 5. april 2010 Er selv 10 dager over IKM, testet negativt for en uke siden. Forstår deg veldig godt, tør heller ikke teste på nytt, for vet hvor skuffet jeg blir om den fortsatt er negativ. Men vi må vel manne oss opp og ta en ny test? Lykke til
annema1 Skrevet 5. april 2010 #9 Skrevet 5. april 2010 skjønne hva du mener. er 4 uker over tiden med negative tester og ingen tegn til TR. og jeg som hadde sterke eggløsningsmerter i 1 uke.hadde skikkelig forhåpninger. de siste dagene har jeg hatt eggløsningsmerter igjen og tror at kroppen min hoppet over en syklus, slik at mensen faktisk ikke er venta før om 2 uker. syns selv dette er rart, siden jeg var sååå sikker på at eggløsningen hadde funnet sted! vil ikke vente mer
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå