Gå til innhold

Anbefalte innlegg

21 år og var til gyn for en uke siden. Påvist pco/s på innvendig ultralyd.

Så veien videre er å ta blodprøver på dag 22 for å se om jeg har eggløsning, så ny blodprøve på blødedag 3. Samboeren har fått time til sæd analyse. Så d er enda 3-4 mnd til jeg får innkallelse. Men vi er i gang!!:) Skikkelig lei av negative tester nå! Håper på pergo! jeg lurer litt på om det er noen som ikke har blitt gravid med pergo?

Go påske damer!:)

Klems.

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141672344-hei-jenter-jeg-er/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ja det er helt uvirkelig :) har forsatt vanskelig for å tro det.

Jeg fikk dobbel kur og hadde pause mellom kurene. Etter den andre kuren kontaktet jeg gyn. for å høre om jeg kunne begynne rett på neste kur uten pause (pga at samboer kom til å være borte med jobben den neste måneden). Det kunne jeg + at han økte den siste til trippel - det var da spira satt :).

Hei!

Jeg har pcos og fikk pergo av min gyn i november. Jeg ble gravid på min andre pergokur.Dessverre endte det med en SA nå i påsken...Så nå venter jeg på at kroppen skal bli "normal" igjen, slik at jeg kan begynne på pergo igjen.

Hadde pause mnd mellom og fikk el i de to mnd også! Så du skal ha pause mellom. Hadde forresten enkle kurer.

Jeg har pcos og ikke eggløsning.

Fikk enkel kur pergo og ble gravid på første forsøk.

Fødte en sønn i fjor.

Du skal ha pausemåned selv om mange gyn ikke sier det. Du skal ikke bruke mange kurer pergo og du bruker på en måte opp en kur ved å ta i pausemåneden.

Man får EL i pausemåneden så derfor er det dumt å være utålmodig

og starte på ny kur.

Lykke til:)

Annonse

Takk for "trøsteklem"!! Det var veldig trist...var etterlengtet graviditet, prøvd i 1,5 år nå, var 8uker på vei. Men trøster meg med at vi klarte det med pergo, så da kan vi kanskje få til igjen.

Vet ikke om det er større muligheter for å miste med pergo..

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...