Gjest Skrevet 2. april 2010 #1 Del Skrevet 2. april 2010 Satt å så på "farmen" da jeg begynte å telle riene, de kom ikke helt regelmessig men vonde nok til å skjønne at noe var på gang. Ringte sykehuset og fikk beskjed om at jeg kunne vente litt hjemme eller bare komme opp siden de var litt uregelmessige. Så jeg ventet en times tid og da var det 4 min mellom hver rie, fikk naboen til å kjøre meg mamma til sykehuset og fikk på dette "beltet", ble undersøkt nedentil og hadde 4 cm åpning! Prøvde akupunktur og saltsprøyter som smertelindring men ikke noe av det funket.. Riene kom oftere og ble utrolig vonde, måtte til slutt legge meg i sengen, jordmor sjekket åpning og det var blitt 5 cm og jeg ba om epidural. Det kunne jeg få men jordmoren drøyde det veldig for hun ville egentlig ikke at jeg skulle ha det, sikkert mer styr for de.. Men men.. hun sjekket åpningen igjen og plutselig hadde jeg full åpning. Pressriene kom men ikke sterke nok så fikk en sprøyte i låret, da tok det seg opp men lille Leon stanget i bekkenet mitt, hjertelyden falt til 50 og de ville ha han ut fortest mulig. Det endte i vakuum og jeg trodde jeg skulle dø av smerte, så utrolig vondt men det var godt å få han oppå meg, han var veldig stille.. gråt ikke eller noe så det var tøft for han også stakkar men han kom seg etter noe minutter. Jeg mistet 8dl blod så var litt slapp etterpå.. Klarte heller ikke å tisse så det ble satt kateter. Var overlykkelig for at det var over og tiden etterpå ble bare bedre og bedre etterhvert som dagene gikk Er nå hjemme og bare koser oss <3 Lenke til kommentar https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141671155-leon-kom-til-verden-9mars-2010/ Del på andre sider Flere delingsvalg…
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå