verpesyk81 og lillesnusk Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Henger meg på!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! VIL OGSÅ HA BABY NÅÅÅÅÅÅÅÅÅÅ! *syterlittjegogså*
Gjest iliis Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 hehe! Har egentlig hatt "pause mnd" vi nå.. Å denne mnd har gått treeegt.. Tror ikke det var så mye vits med pause mnd uansett jeg.. Får jeg tenker jo like mye på det, og framfor å stresse med om tr kommer osv, så stresser jeg jo med å bli ferdig med denne pp, så vi kan begynne igjen.. Hehe!
Ella78 m/ A&M Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Jaaaaa, det vil jeg også!! Nååååååååå! Jeg vil bli gravid! Umiddelbart! Kom igjen!!!!
verpesyk81 og lillesnusk Skrevet 3. april 2010 #5 Skrevet 3. april 2010 Fikk besøk av TR idag, så det er over for denne perioden. Sa til samboeren min at hvis jeg ikke var gravid denne mnd, så kunne vi godt pause litt. Iom at jeg er forlover og skal ha utdrikkingslag for venninna mi, og så gifter hun seg i spania til sommeren, så da tenkte jeg at jeg ikke orket noe styr. Om jeg ble gravid, og skikkelig dårlig, så er det kjipt om det skulle "ødelegge" for hele den greia.. Ikke det at jeg har tenkt å legge opp livet mitt etter andre, men.. ja, vet ikke.. men nå når jeg fikk TR idag, så klarer jeg ikke å la være å tenke at; JEG VIL PRØVE IGJEN MED EN GANG! Huff, man blir jo helt tussete her! Men mtp TR idag, så kan jeg iallefall drikke vin og kose meg i utdrikkingslaget, det er om nøyaktig 2 uker. Så kan det jo faktisk hende at med litt vin innabords, så glemmer man hele greia - og dermed så sitter den???!!? Hehe.. vi får se! Lykke til jenter!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå