Gå til innhold

Bivirkninger? og litt annen vri......

Anbefalte innlegg

Hei jenter igjen! Var gjennom en tung følelsesmessig karusell etter at testen ble positiv. Kunne ikke tro det for jeg har egentlig gitt opp,men følte at jeg måtte "bruke opp" mitt frosne embryo av moralske hensyn. I går så jeg et lite hjerte slå.....Er både glad og lei meg for privat har jeg det ikke så bra som jeg skulle ønske nå....På toppen av dette er jeg veldig kvalm og sliter forferdelig med raping hele dagen og vond lever, tror jeg. Har noen av Dere erferinger med Progynova og progestan? Skal gå på disse i 4 uker til og føler meg virkelig elendig- er redd for min svake lever fra før.Noen tips?

Lenke til kommentar
https://forum.klikk.no/foreldre/topic/141670913-bivirkninger-og-litt-annen-vri/
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei :o)

Jeg tåler ikke Progestan-kapsler eller Crinone. På Riksen bare overså de det og sa det ikke fantes alternativer, men på Nordica hadde de løsningen med en gang; 3 stk 1/2 eggløsningssprøyte annenhver dag.

Hør med klinikken som du er tilsluttet.

Håper det ordner seg for deg privat. Kjedelig å måtte slite med mer enn det å lykkes å bli gravid. Lykke til!

hei! og takk for Ditt svar. Etter ca.3-4 uker begynte jeg å bli kvalm og begynte å rape forferdelig, det var vondt på høyre siden liksom i leveren-jeg følte meg ikke bra nesten hele dagen- nesten som å ha spist noe vond mat-uff! I dag er jeg litt bedre enn i går, men må fortsette med de medisinene i 3 uker til? Lykke til til Deg!!! og fortsatt God Påske

Hei og tusen takk for svaret Ditt! Jeg hører til Ullevål, var der faktisk en tur for å sjekke dette, men det var jo stengt på IVF så de ba meg komme innom gyn.poliklinikk. Der trodde Dem det var bare graviditets symptomer som plagde meg, men det kjenner jeg best selv at det kommer fra magen, tarmene. Ganske slitsomt, særlig at jeg må gå på det svineriet i 3-4 uker til, tror jeg. Det står på brevet til 10. gaviditetesuke! Gruer meg til dette. Lykke til og fortsatt God Påske!

Annonse

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...