Anonym bruker Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Nå har jeg trykka i meg en HEL medium pizza.. Helt alene! Klikker på meg selv snart... Åh!!:,(
Anonym bruker Skrevet 3. april 2010 #2 Skrevet 3. april 2010 uff.. skjønner hvordan du har det! slet mye med det før jeg ble gravid utrolig slitsomt, og du får ekkelt dårlig samvittighet etter du har gjort det, akkurat som om du vil ut å jogge eller gjøre noe drastisk etter tabben!
Anonym bruker Skrevet 4. april 2010 #3 Skrevet 4. april 2010 Slå av deg tankene med én gang! Det værste en kan gjøre for livstilendringen/dietten er å la samvittigheten gnage sånn. Da er det enda enklere å ty til det samme én gang til..og én gang til der igjen..også har en det gående. Bare..la det være en liten tabbe! du kan ikke gjøre noe med det, likevel nå som det er gjort. Jaja! Da starter en på'an igjen dagen etterpå! Ingenting er ødelagt av en liten uskeielse en sjelden gang. ..og hvis du er som meg, en trøstespiser, så er det helt umulig for meg å henge meg opp i alt jeg egentlig ikke burde spist. For jeg glemmer meg, har svake øyeblikk o.l. Hvis jeg skal gi megselv deng for det hver gang, hadde jeg aldri kommet noe sted utenom oppover på vekta. Vi ér bare mennesker!! Så legg dette fra deg som en dag i glemmeboken....altså..hva har én liten pizza å si i løpet av en hel mnd, f.eks??? Ikke gi deg!!
FrkLykkelig Skrevet 4. april 2010 #4 Skrevet 4. april 2010 skjønner hva du mener!!! Jeg har spist godt hele påsken... jeg har gått på livsstilsendringskurs og der printer de inn i hodet vårt at vi IKKE skal ta det så tungt om vi får noen sprekker. Det er det vi gjør hver dag som teller! Jeg jobber med det hver dag. Jeg skal lage meg en ny og sunnere autopilot.... Jeg vil av den usunne motorveien. Jeg tenker hver dag Vær bevisst! Og det hjelper. Jeg spiser myyye mindre enn før og ikke alt d usunne mellom måltid. Er jo litt småkvalm for tiden og, så hjelper jo det og :-P
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå