It's all about me Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 Kan ikke si jeg har lagt merke til det noen andre steder......men nå har jeg ikke lest avisen siden idag morges, burde vel ha sjekket der først :o/
brooklyn Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Jeg vet ikke. Men HELLIGBRØDE da!!! Det heter jo ikke Brygga! Det heter Bryggen!!!!!
melkekua™ Skrevet 2. april 2010 #3 Skrevet 2. april 2010 Dene ene som ble tatt i snøras i Troms kom fra vestlandet, det kan evt være derfor.
Sånn kan det gå Skrevet 2. april 2010 #4 Skrevet 2. april 2010 Enkelte har det som tradisjon å flagge på halv stang på langfredag, selv om det ikke er en offisiel flaggdag.
It's all about me Skrevet 2. april 2010 Forfatter #5 Skrevet 2. april 2010 Sorry, jeg er innflytter fra Østlandet, må være det som feiler meg )
brooklyn Skrevet 2. april 2010 #7 Skrevet 2. april 2010 Jeg er gift med en østlending selv og jeg tror han sier Brygga på trass:))
It's all about me Skrevet 2. april 2010 Forfatter #8 Skrevet 2. april 2010 Ha ha ha, akkurat som guttungen sier boss og disse bare på trass )
RødRev Skrevet 2. april 2010 #9 Skrevet 2. april 2010 Hehe, heter ikke "flagre" heller, men "flagge". Uten at jeg kan svare på spørsmålet ditt, da men...
Gjest yrild Skrevet 2. april 2010 #11 Skrevet 2. april 2010 I mellomeuropa flagges det ihvertfall på halv stang ved ofisielle bygninger. Vil nok tro det er Jesus død man sørger over :-)
It's all about me Skrevet 2. april 2010 Forfatter #12 Skrevet 2. april 2010 Men det var da fælt til pirk idag da, grrrr. I mine øyne så ble det flagret fra brygga i Bergen idag, så det så, he he he )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå