FrkLykkelig Skrevet 2. april 2010 #1 Skrevet 2. april 2010 jeg og mannen hadde sex i dag tidlig.... jeg kjente han "buttet imot" noen ganger . Nå har jeg oppdaget litt blodspor i trusen og på papir. Det er vel sexen som gjør det?!?!? Jeg tror jeg velger å tro det... men jeg er jo syykt nervøs!! jeg er 9+1 i dag....
Spinella Skrevet 2. april 2010 #2 Skrevet 2. april 2010 Dette er nok ufarlig Jeg har lest at siden livmorden nå er veldig fylt med blod så kan det bli sånn at man sprenger et blodkar oppi der når man har sex, og dette er helt normalt. Jeg hadde også litt blod på papiret etter sex, og er nå i uke 15 og alt er bra. Så ikke bekymmer deg. Blør du mye, sånn mensen-mye, da kan du begynne å bekymre deg
FrkLykkelig Skrevet 2. april 2010 Forfatter #3 Skrevet 2. april 2010 det var bare sånn at jeg så antydning til rødfarge i utflod og kom noen prikker med blod på papiret...
FrkLykkelig Skrevet 2. april 2010 Forfatter #4 Skrevet 2. april 2010 "tror" jeg er litt hysterisk .... :-P hehe, men en blir vel sånn når en er i denne tilstanden og aldri har vært i den før! Håper jeg....
Spinella Skrevet 2. april 2010 #5 Skrevet 2. april 2010 Jeg skjønner deg veldig godt jeg, ikke noe morsomt å se blod, uansett hvor lite det er. Men prøv å tenk lykkelige tanker, vær positiv, sannsynligheten er størst for at det går bra og at du om en stund (en liten evighet føles det som) sitter med et lite nurk i armene
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå